Beste dames, Mijn meid is nu 18 maanden en aangezien ik niet te lange afstanden maak, is onze Phil & Teds kinderwagen te groot en onhandig. Ik heb op internet veel buggy's voorbij zien komen, maar vind Nuna Pepp Luxx toch mooist van al de rest. Graag zou ik jullie ervaringen willen lezen over deze buggy. Wat zijn zo de min -en pluspunten? Zouden jullie ,als jullie op zoek waren naar een buggy weer Nuna kopen of toch een andere kiezen?
Wij hebben de gewone Nuna Pepp en wat me nu opvalt is dat de rugleuning voor dl wat laag wordt (ze steekt er al een stukje bovenuit als ze zit). ik weet niet of ze dat bij e luxx veranderd hebben... verder een heerlijke buggey, rijdt heel soepel en licht en de bekleding blijft heel mooi in de was.
Heerlijke buggy! Ik vind hem heel licht en soepel sturen, maar is wel heel stevig. Wij hadden eerst een Maclaren Quest, wat een wereld van verschil! Hij is makkelijk in te klappen, handige zonnekap, makkelijk verstelbaar. Het enige minpunt is dat het boodschappenmandje iets kleiner is dan die van onze kinderwagen. Maar ik zou hem gelijk weer kopen!
Hij bevalt ons ook erg goed. Het enige nadeel wat ik zou kunnen opnoemen is dat ie vrij zwaar is dus je kan hem niet makkelijk op de fiets mee nemen.
Super ding! Stuurt heerlijk licht met 1 hand als t zo uitkomt, maar wel stevig, makkelijk in en uit te klappen en hij kan bijna helemaal plat voor dutjes. Enige nadeel vind ik dat hij een plat pakketje wordt dat niet veel ruimte inneemt maar niet echt flexibel is. Dus als we de kofferbak vol hebben op vakantie of met boodschappen en de buggy nodig hebben, of hem juist willen plaatsen, moet alles eruit, buggy op de bodem en alles er weer in...