Ijskast? Nee in een klein vakje van de koelkast..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wishes, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Hoi hoi..
    Gisteren helaas ongesteld geworden, netjes op de 26e dag.. niets mis mee.. maar toch erg teleurgesteld!
    Dit was de 10e ronde, maar ben al 14 maanden van de pil af (+/- 6 maandjes ontpillen..) en mijn vriend en ik hebben besloten het even naast ons neer te leggen.
    Ik denk dat het niet nodig is om naar de HA te gaan, (jong, gezond, goede cyclus, alleen door omstandigheden niet veel mogelijkheden om te klussen ca. 2 dagen in de week..) we willen na de zomer er weer helemaal voor gaan.
    Er komen voor ons beide spannende perioden aan en daar willen we ons even helemaal op richten, vanochtend dus ook het pilletje weer geslikt..

Natuurlijk blijf ik af en toe wel mee lezen op de site, en zal ik er na de zomer vast weer zijn.. maar we zetten het nu even weg omdat het me toch wel veel doet.

Ik ben zó ontzettend bang geen kinderen te kunnen krijgen, ik moet even mn hoofdje leegmaken en eerst even met mijzelf en mijn superkanjer bezig..

Toch was het wel erg raar om die pil weer te slikken..

Trouwens, heb nog wel 1 wanhopig vraagje aan jullie.. Is het vreemd als jong, gezond stel dat het bij ons niet lukt en dat we nog niet zwanger zijn? Mn vriend zegt dat het komt omdat we elkaar zo beperkt zien nu, omdat hij veel van huis is, maar ik kan er met mn hoofd niet bij dat het daardoor al zo lang niet lukt ..

Naja, een warrig berichtje excuses van een warrig meisje!

Liefs 8-[

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Nee, het is niet vreem dat jullie nog niet zwanger zijn. Je moet zowie zo een jaar rekenen geloof ik. Dan heb je ook nog stellen die gezond zijn en er 2 jaar over doen. Er staat ergens op het forum een post over, over de procenten enzo.

Ik snap alleen niet zo goed waarom je je pil weer gaat slikken als je er na de zomer toch weer voor gaat. Condoompje is dan toch ook goed?

3. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Klinkt misschien heel raar.. maar ik heb een hekel aan vrijen met condoom.. :rolleyes: Heb het natuuuuurlijk vroeger gewoon met condoom gedaan maar na dat mn vriend en ik beide een soa test gehad hadden hebben wij het condoom afgezworen haha..

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou niet aan de pil gaan. Zeker omdat je zes maanden het ontpilt. Als je nu in de zomer weer stopt, en je moet weer zes maanden ontpillen is het winter voor je er weer echt voor kunt gaan...:(

Maar gewoon niet meer op cyclussen enzo letten. Misschien is juist nu het in de koelkast staat ineens raak. Hoor je vaak.

5. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Ja, weet ik..
    Alleen had ik zoiets, ik blijf de hoop houden als we het zonder bescherming blijven doen en dat kan ik echt even niet meer hebben..
    Moet even weer terug op de rails..

Liefs

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik zou ook niet aan de pil gaan.
    dan moet je weer van voor af aan beginnen.
    als je ze niet slikt en het gewoon op zijn beloop laat gaan .
    Maar snap ook wel je emoties

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik zou ook de pil inderdaad niet gaan slikken
    bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook een half jaar eer ik zwanger was.
    geef je lichaam de tijd om te ontpillen

volg je gevoel,iedereen doet t op zijn eigen manier

8. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik zou niet weer aan de pil gaan hoor. Gewoon zonder doen en zien wat er van komt. Er niet meer bewust mee bezig zijn, dat scheelt soms een boel!

9. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Pff.. nu ga ik toch wel twijfelen..
    Maar ik ken mezelf en weet dat het 'van me afzetten' erg moeilijk wordt..
    Anderzijds werd ik al misselijk toen ik vanochtend naar dat rot pilletje keek, en mn vriend keek ook teleurgesteld..

Pff.. ik voel me zo rot.. weet het echt even niet meer..
    :rolleyes: :cry:

Alles word me gewoon iets te veel, de drukte (ik ben aan het afstuderen), mn vriend heeft een spannende periode qua werk, we gaan rond mei verhuizen.. (Jeetje ik klink als een muts hihi, maar zie overal ineens zo tegenop!)

Maar, ik ben wel overtuigd in het feit dat weer met de pil beginnen niet verstandig is (Thanks Ladies) .. ik zal het er vanavond even uitgebreid over hebben met een vriendin even haar mening weten..

Liefs

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou inderdaad ook niet meer met de pil beginnen.

Je hoort zo vaak dat vrouwen zwanger raken als ze heel andere dingen aan hun hoofd hebben, misschien werkt dat bij jullie ook zo. En mocht je de komende maanden niet zwanger raken en in rustiger vaarwater zijn gekomen, dan kun je het zaad van je vriend laten testen, misschien ligt het daar wel aan. En kan je dan misschien verdere stappen ondernemen. of als het zaad goed is, nog een tijdje zelf proberen.

Succes in ieder geval!

Snoopy

Deel Deze Pagina