Ons meisje wordt volgende week alweer 1 jaar. We laten cupcakes maken. Maar hadden jullie verder ook nog hapjes voor op tafel? Ik bedoel t is in principe alleen maar even koffie drinken. Mensen blijven niet de hele dag ofzo, maar wil ook niet knieperig overkomen haha
Hier kwamen ze van 15.00-17.30. Had hier wel hapjes op tafel. Meest gewoon schalen met worst, kaas, komkommer, cherrytomaatjes etc. Verder voor de kleine kids soepstengels, rozijntjes en knijpfruit. Ik had verder een witte kool in al.folie en daarin fruitspiezen (met verse ananas, mandarijn, druiven (blauw/wit) en appel) die vielen erg in de smaak, zowel bij de volwassenen en als kinderen. En gevulde wraps. Verder nog wat chips en nootjes in schaaltjes. Bijna alles is ook opgegaan, volgens mij zijn er 25 geweest.
Wauw dat klinkt uitgebreid. Hier komen er niet zoveel. Denk max een stuk of 15 en dan verspreid over de dag. 's Ochtends komen de meesten en dan vind ik hapjes niet echt nodig. Ik kijk wel even.
Hier drie stellen en dat was meer dan voldoende. Gebak bij de koffie en daarna nog een keer een snoepje. De kleintjes waren allemaal nog te klein om echt et snoepen we hadden nijntje koekjes in huis en dat ging prima.
Misschien lekker om na de taart wat mini saucijzen broodjes / kleine worstenbroodjes op tafel te zetten?
Ik zou dan gewoon wat kleins doen idd. Hier een grote familie (mijn kant was al 's morgens geweest) en wat vrienden maar bewust dat maar in 1x gedaan, dan waren we er ook vanaf Hoewel 't erg gezellig was en kleine meid heeft grootste deel van de tijd geslapen.
Wij hebben afgelopen zaterdag sem zijn verjaardag gevierd. Bij ons kwamen z,n 40 man waarvan 10 kids in de leeftijd van 0-3. Bij ons kwamen ze wel de hele dag. Ik had taart,kaas,worst,komkommer daarna soep met worstebroodjes toen nog toastjes enz op tafel gezet. Voor de kids had ik div snoepjes,koekjes,krentjes en drinken. Volgend keer doe ik wel minder haha want nu staat de koeling nog vol. Ik zou dus gewoon was toastjes op tafel zetten
Hier toevallig net een lijst gemaakt van wie we uitnodigen. 45 volwassenen en 13 kids. Er komt een grote taart, en daarna wil ik ook wat hapjes. Ik lees dus eventjes mee. Tijden ga ik denk ik van 15.00 tot 18.30 ofzo doen. Dan kan ze haar middagslaapje nog doen en ook weer op tijd naar bed. Wij waren zondag op een 1e verjaardag en daar hadden ze koekjes met foto van het kindje erop, was ook wel heel erg leuk.
Ik wilde hier ook wat hapjes die ik zelf en eventueel Danique kon eten ivm KMA en soja allergie. Ik had hier wraps met mayo, kalkoenfilet, rode en groene paprika en een beetje peper en zout, erg lekker! De fruitspiezen vonden de kids ook erg leuk, dochtertje van m'n collega vroeg al aan haar moeder of haar zusje dat ook kreeg op haar verjaardag.
Hier mijn ouders, 2 schoonzussen en een vriendin, met 3 jongetjes totaal. 8 dus. Had er niet eens op gerekend dat ze kwamen! Een eerg grote familie hebben we maar verjaardagen van neven en nichtjes doen we niet echt aan, is niet bij te houden! (totaal 17 broers/zussen met nodige aanhang, beide kanten...) Ik vind het persoonlijk ook niet nodig al ze zo klein zijn. Ouders een stukje taart, kinderen soesjes of een koekje. Idd rozijntjes of wat chippies, verder gewoon kaas/worst. Oh ja ik had ook bowl gemaakt!