Omdat wij binnenkort een tweede kindje verwachten en onze eerste dan nog geen anderhalf is zijn we op zoek naar een duo/tandemwagen, die goed in mijn auto past. Na heeeel veel wikken,wegen en vooral passen zijn wij uitgekomen op de Phil&Teds (nog niet aangeschaft). Ik zou graag willen weten hoe hij bevalt een ook hoe het gaat met je baby in zo'n nestje/cocoon?!? In de winkel waar we geweest zijn zei men dat je ipv. een nestje ook een baby lodger/bunker zou kunnen gebruiken. Ik vind de nestjes wel erg smal namelijk. Graag jullie ervaring met deze trendy wagen!
Sorry, nog nooit van gehoord. Kan je een foto plaatsten ben nl benieuwd wat je met 'nestje' bedoeld. Via google krijg ik geen plaatjes.
Ik heb 'm, maar heb nog geen kindje. Ik heb wel gelopen achter de voorganger (de Kiwi explorer). Bij ons pastie net niet liggend in de achterbak (Suzuki Wagon), maar als je de wielen eraf klikt past het makkelijk. En die wielen klikken er makkelijk af. Ook het extra zitje klik je er zo op of af, zodat je niet onnodig met een leeg zitje loopt. Ik vind wel dat je iets in de wagen moet leggen hoor, niet zomaar een lodger want je hebt toch die 'teugels' die in de wagen liggen, dus er moet iets hards overheen, dat is dan dus dat nestje/cocoon. Hij ziet er smal uit, maar je baby'tje is ook niet zo breed hoor! En hij past precies in de wagen Wij zijn met ons buurmeisje (toen 2,5) even naar de winkel geweest en hebben haar in die wagen gezet, omdat wij de wagen zo smal vonden, maar ze zat er heel goed in. Ik ben dus helemaal weg van deze wagen, vind het stom dat het zo weinig bekend is. Het is een hele goede en degelijk wagen. Ik ken mensen die hebben 'm nu 7 jaar en hebben er ook veel mee gereisd enzo. En hij zit nog steeds heel degelijk in elkaar. Je kan ze ook goed op marktplaats vinden. Linda
@CreaLinda; bedankt voor je uitgebreide antwoord. Zat later nog eens te denken aan die babybunker versus babynestje.....Er moet natuurlijk altijd nog zoiets als een matrasje in, dus de keuze is bij deze gemaakt, haha! Ons lijkt deze wagen ook ideaal. Hij past plat in de kofferbak en is evt. ook te gebruiken voor 1 kindje. De wagen die we nu hebben gaat denk ik in de verkoop. Jammer want hij is net een jaar oud..... We hebben al 'proefgereden' met onze dreumes voorin. Hij rijdt echt superlekker hoor! In tegenstelling tot een aantal tandemwagens; die kreeg ik soms echt het stoepje niet op zonder me een breuk te moeten tillen...... Nu nog even nadenken over de kleur!
Fijn dat ik je heb kunnen helpen.... Ja hij rijdt echt super, dat weet ik nog. En toen we 'm gingen ophalen hebben we er natuurlijk ook mee gereden. Die van ons is rood met grijs, maar dat was omdat dit het showmodel was wat in de aanbieding was. Anders waren we voor zand gegaan, dat verkleurd namelijk minder en dat is toch wel leuk als je 'm over een paar jaar weer wilt verkopen..... Linda