Ik weet het even niet. Dochter heeft net een zelftest gedaan en er staat een licht streepje, maar hij is wel veel vager dan de C streep. Is deze positief of niet?
Ja hoor Ik vind deze echt positief. Het ligt aan hoeveel virusdeeltjes je te pakken krijgt en ook heoe goed je de testen uitvoert.
Ja deze is helaas positief. Zo was die van mijn zoontje ook. Beterschap, hopelijk niet te veel klachten voor je dochter.
Ja ik vind hem positief. Volgens mij is het net als met een zwangerschapstest dat de strepen niet even dik hoeven te zijn.
Bij mij stond zo'n streepje er na een uur of 12....maar dan is ie niet positief toch? Aflezen moet na 15 tot 30 minuten en daarna het eerste uur zeker was er niets te zien.... Dag later weer gedaan, zelfde resultaat.
Bij de eerste test kwam dat lichte streepje na een min. of 5. De tweede test (onderste op de foto) heeft duidelijkheid gegeven:
Op basis van de tweede test zeg ik ja die is positief. Zo'n streepje als bij de eerste heeft mijn ene zoon al regelmatig gehad. Daarna bij de GGD toch negatief. Slim dat je een ander merk erbij hebt gepakt. Mijn zoon heeft het bij het ene merk wel en het andere weer niet.
Dit volgens mij. Een streep is een streep en dus positief. Mijne werd ook nooit heel donker maar gewoon positief getest bij GGD.
Quarantainecheck rijksoverheid.nl bekijken Ik zou deze zeker als positief benoemen. Bij ons zijn er nog nooit tuurstreepjes geweest alleen spierwit, maar deze is vrij duidelijk. Grote kans dat het morgen een dikke streep is.
Die van mij waren lichter. Kreeg in de loop van de dag klachten en de dag erna via PCR positief. Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. De T streep hoeft niet even donker te zijn als de C streep. Een streep is een streep. (Als hij binnen de tijd verschijnt.) En ja: ik weet dat er ook mensen vals-positief testen. Net zoals mensen vals-negatief testen. Maar dat zou ik zeker niet als reden nemen om een uitslag te negeren.