Hallo dames in het vage testen topic staat mijn testje onduidelijke streep...vanmorgen weer test gedaan bleef wit maar na min of 6 toch weer zon vaag lijntje..even dik als controle streep...zijn dat nou indroog lijntjes...of kan het nog wat worden...zijn indrogers net zo breed???... Ga sowiezo niet eerder testen meer dan na nod want maak mezelf gek haha
Geen idee. Ik weet wel dat er een hoop troep onder de testen worden verkocht. Een indrooglijn zou gewoon niet moeten mogen. Na 6 minuten een indrooglijn vind ik zelf wat snel, dan is je test echt nog niet droog lijkt mij. Spannend!
Eerste foto van gister middag twee van vanochtend Lastig te zien ik weet het ...in echt iets duidelijker....
Ik heb dit vorige maand ook gehad met deze testen, daardoor twijfel je al snel, want ik dacht dat er dus geen indrooglijntje in zat in die testen... Spannend meid!
Ja het is meer een roze vlekje zeg maar... maar zoals je in mijn topic zag.. zag mijn test er net zo uit met 10 dpo. Vind het dus lastig te zeggen. Ik hoop dat ie toch nog donkerder word!
kan je m niet is uit elkaar halen dan en dan een foto maken meestal als er iets zit is die dan ook duidelijker
Ik denk op je laatste foto wel heel vaag iets te zien.. Spannend, over 2 dagen maar weer testen en hopen dat je dan een duidelijkere test krijgt!
Wel andere test maar wacht even paar dagen ..dan kan evt hcg verdubbelen..en als dan wit is weet ik waar ik aan toe ben...lijkt me beter...
Inderdaad...maar minder dan toen we voor eerste gingen...dochter geeft zoveel afleiding... dan kan je makkelijker door vind ik tenminste