Is de onderste ovulatietest positief of moet de lijn nog duidelijker zijn. Is eerste keer dat ik met die testen werk.
Nog niet.. De teststreep moet net zo donker zijn als de controlestreep. Dus nog even doortesten. Succes!
Maar de teststreep is iets donkerder, dacht dat het zo moest maar was niet echt zeker, daarmee dat ik het hier eens vraag.
Haha ik wisselde de streepjes om. Je hebt helemaal gelijk. Ik zou het maar gezellig maken als ik jou was
Dit is een hele erge positieve test, je kunt je eitje binnen 24 - 48 u na deze test verwachten.. veel klusplezier in de tussentijd
In principe niet.. in die tijd kun je beter wat anders doen maar zucht, ik geef toe, dat doortesten deed k ook gewoon altijd
Duidelijk positief klusze... waar heb je die testen vandaan? Ik vind dit wel handig als ik het zo zie.
Heb nu juist opnieuw getest en nu krijg ik weer een lichte streep. Dan is mijn eisprong al geweest, das toch ook vroeg. Op dat papiertje staat dat hij tss de 24-48 uur gebeurd en er zit maar 18 uur tss. Zou ik vanavond dan nog eens testen?
De donkerste was de piek, dus het is nie gek dat je een dag later een licht streepje hebt! Na de piek, tusen 24-36 uur, is je eisprong. Dus vandaag en morgen lekker klussen zou ik zeggen