Oh sorry, ik had geen melding gekregen van je bericht. Lief! Het gaat goed. Ben 4 dagen vooruit gezet met de termijn echo en mijn officiële uitgerekende datum is nu 15 september. Baby was heel erg actief! Volgende week woensdag naar de gynaecoloog, orthopeed en anesthesist ivm een keizersnede. En donderdag de medische 13 weken echo, spannend! Voel me verder heel erg goed! Lief dat je zoveel interesse toont ❤ Hoe gaat het met jou?
Ik vind dit gewoon fantastisch en een wonder. En ben echt zo blij voor jullie. Wat spannend allemaal weer.
Wat lief dat je ernaar vraagt. De 13 weken echo was helemaal goed! Baby is helemaal compleet en hoeft nu alleen nog maar te groeien Kan nog niet bevatten dat dit zich allemaal afspeelt in mijn buik ❤
Zo ontzettend bijzonder, snap dat het niet te bevatten is. Worden de kwaaltjes van eerste trimester al minder?
Van harte gefeliciteerd! Het is jullie van HARTE gegund! Zo lang bezig, zelf medici konden niet helpen, in mijn ogen een waar wonder van God! Geniet ervan & van elkaar
Het gaat heel erg goed, Dank je wel! . Wel al last van mijn bekken en Savonds nog wat last van misselijkheid maar dat is allemaal niet erg. Vrijdag de geslachtsbepalingecho, zo ontzettend spannend. Ik laat het natuurlijk gelijk hier weten!
Superfijn om te lezen! Een tip voor je bekken: maak een afspraak bij een bekken fysio, kan heel veel ellende schelen. Heel veel plezier vrijdag, spannend zeg!
Ik heb net het hele topic even terug gelezen, wat bijzonder! En wat fijn dat alles zo goed gaat Heel erg gefeliciteerd!
@Mitser Wat leuk de echo, heel veel plezier! Caesartherapie heeft mij ook geholpen toen ik last kreeg trouwens. Ik was sceptisch maar na 1x waren mijn klachten al bijna helemaal weg