Omg helemaal kippenvel!!! Wat een goed nieuws dit. Wonderen bestaan echt ♥️ van harte gefeliciteerd!!
Aahhh ik kreeg er helemaal tranen in m'n ogen van! Wat ontzettend GEWELDIG voor je! Na zo'n reis, en na het beëindigen van de mmm, dan drie jaar daarna dit.. zo prachtig voor jullie <3
Ik geloof het ook nog niet. Ik heb 3 jaar geleden "geaccepteerd" dat het ons niet gegund is. Op dit moment voel ik meer angst dan vreugde. Jij en ik zijn van dezelfde leeftijd ook. Ik hoop zo dat het snel raak voor jullie mag zijn! Bedankt voor alle lieve reacties! ❤ Man zit al 4 uur apathisch naar de digitale test te kijken (de woorden "zwanger" doet hem meer dan een lijntje ) Wij hebben het vandaag onze moeders en beste vrienden verteld. Zij hebben onze verdriet, boosheid en frustraties meegemaakt dus we wilden ook dit moment met ze delen. En mocht het helaas niet goed gaan, weet ik dat we ook weer op hun terug kunnen vallen. Voor de dames in de MMM: Ik weet hoe jullie je voelen, hoe zwaar elke dag is en dat het soms zo lastig is om hoop te houden. Ik gun jullie allemaal dat wonder waar jullie zo voor vechten. Ik heb jaren op dit forum gezeten, maar kon het niet opbrengen mijn verhaal te doen. Zoveel respect voor jullie! Houd alsjeblieft hoop, mij is jarenlang door verschillende artsen verteld dat ik ongeveer 5% kans had om zwanger te worden. Wonderen bestaan écht! ❤ Ik hoop dat iedereen met een kinderwens snel zwanger mag worden. Jullie zijn echt fantastisch en de support op dit forum is ongekend!
Jullie hebben ook al zo'n lange weg af moeten leggen.. Ik ga zo hard voor jullie duimen dat IUI5 dé ronde van jullie wonder word
Wat een super lief bericht en wat een fijne wensen. En nu ga ik de hele dag zitten F5en als een MOFO omdat ik echt zo hard DUIM voor op loop!! ♥
12 dpo testen ❤ Ongelooflijk.. Na jaren zoveel foto's van testen bewerken in de hoop een streepje te zien, zijn ze nu allemaal duidelijk zichtbaar. Ik ben echt zwanger meiden Morgen weer een predictor