Even zitten janken hier hoor! (Iets met hormonen) maar wat prachtig dat je nu gewoon zwanger bent! Na al die ellende en alle verdriet ❤️ Gefeliciteerd ❤️
Ik denk dat we allemaal mee gaan naar de eerste echo wat is dit je gegund zeg en ik kan me het apathisch voor zich uitstaren van je man ook helemaal voorstellen. Waar is de test van zaterdag en van zondag ?
Oh wat word ik hier blij van zeg! Echt heel erg mega gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap en een wolk van een baby krijgt ❤️
Dank jullie wel voor alle lieve reacties! De testen van gisteren en vanmorgen! ❤ Heel eerlijk probeer ik dit forum nog een beetje te vermijden, ik ben echt ontzettend bang en onzeker. En hoewel er zoveel vreugde op dit forum is, lees je ook de verdrietige verhalen. Beetje kop in het zand steken verhaal, wil dat nu niet lezen. Maar ik hou je allemaal op de hoogte natuurlijk. Jullie zijn echt fantastisch.
@Mitser Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor!! Als je zoveel hebt meegemaakt wil je ook in je bubbel blijven denk ik. De oploop ziet er super uit <3
Wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd! Snap je angst heel goed, maar probeer te genieten! Dit is zo bijzonder! Goede zwangerschap toegewenst!
Mijn laatste test van vanmorgen. Vandaag de verloskundige bellen en wachten op de 1e echo. Ik kruip voor nu op mijn roze wolk ❤
Wauw wat een knaller! En wat een wonder. Ik ga keihard voor je duimen dat alles goed is over een paar weekjes!