Dankje wel! Ja die van 2 februari vervalt en is nu een weekje later. Dankje wel! Ja die van 2 februari is nu een week opgeschoven naar de 10e. Ze zei dat een week al heel veel kon schelen. Ben nog steeds in shock. De gyn waar ik destijds onder behandeling liep vertelde mij dat ik "de eitjes van een 40 jarige" had. Dus was een beetje bang om nu op mijn 40e een verschrompeld embryo te zien Het is écht een wonder. Ben nog zo bezorgd maar ben ook van elke dag dat ik zwanger mag zijn aan het genieten. Dit gevoel gun ik echt iedere vrouw die een kindje wil. Zo bijzonder ❤
Wow wat fijn dat je zo’n prachtige echo hebt gekregen ❤️ Ik ben heel erg benieuwd hoe je volgende echo is en of er dan idd 2 kloppende hartjes te zien zijn!! Hopelijk lost die cyste vanzelf op, kon het bloedverlies daarmee te maken hebben?
Wat heerlijk dat er een hartje klopt!! Schrikken van het bloedverlies en kramp, dan sta je doodsangsten uit!! Hopelijk volgende echo een mooi gegroeid embryo!!
@Mitser nieuwsgierigheidsvraagje van een "bijna-zwangere". Heb je in die 3 jaar wel ovulatie testen gebruikt oid?
Nee. Nadat door 2 gyns was vastgesteld dat de kans op een zwangerschap nihil was had ik eigenlijk geaccepteerd dat het niet voor mij was weggelegd. Wel heb ik de laatste jaren sinds ik een regelmatige cyclus heb mijn eipijn of ovulatie gevoeld. Maar geen ovulatietesten gedaan of temperatuur gemeten om dit te bevestigen. Ik duim zo hard voor jou! Fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden met je echo.
Jeetje wat vind ik dit fijn te lezen. Zat je te volgen stiekem .maar wat vind ik het mooi dat je dit mag mee maken na al die jaren wachten .hartelijk gefeliciteerd ik ga duimen dat de volgende echo weer goed is ❤❤
Wat een prachtige echo ❤ Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe gaat het met je man, is hij al wat bekomen van de schrik?
Wat lief dat je ernaar vraagt! Het gaat redelijk,ben heel erg duizelig en misselijk, heel veel spugen. Zou donderdag mijn vitaliteitsecho krijgen maar omdat er iets tussen was gekomen krijg ik 'm morgenochtend al! Zo spannend. Ik duim nog steeds voor je!
Ja zo lief is @Asil ! Wat spannend, hoop op een prachtige echo voor jou morgen! Laat je het weten? Niet fijn van het overgeven en de duizeligheid, sterkte!