Ik haak nu pas in. Goede echo gehad? Nog van harte met deze zwangerschap! Wat fijn dat het jullie toch nog gegeven is Edit: Oh ik lees hier helemaal overheen! Wat geweldig!! Zo fijn voor jullie!
Wat een wonder he! Hopelijk ga je je wat beter voelen Wanneer is er nu weer echo en ben heel nieuwsgierig hoe mensen om jullie heen reageren op het enorme wonder
Ik heb 25-2 de termijnecho en intake met de VK. Wordt waarschijnlijk wel overgedragen aan een gynaecoloog omdat ik aan het bekken ben geopereerd en een natuurlijke bevalling er niet in zit. We hebben het vandaag andere naaste familieleden verteld en die waren allemaal heel erg geëmotioneerd. Vooral mijn broer en zijn dochter. Was zo ontzettend mooi. Uitgerekende datum is op dit moment 19 september maar zal waarschijnlijk begin september zijn ivm mn bekken. Mochten jullie me zoeken, ik zit op Cloud 9 ❤
Wat fijn dat je familie ook zo mooi reageerde ! Wens je zoveel liefde en geluk deze zwangerschap. Hopelijk zakt de misselijkheid snel weg.
Toevallig dit topic aan het lezen, maar kon het niet voorbij gaan zonder je te feliciteren. Hoe bijzonder dat je na zo veel jaar MMM zonder resultaat nu spontaan zwanger bent! Ik weet niet of je ondanks alle kwaaltjes kan genieten van de zwangerschap, maar je weet waar je het voor doet! Hopelijk heb je in september een gezond babytje in je armen!
Gefeliciteerd @Mitser! Zo bijzonder en wat een mooie echo! En kan me voorstellen dat het heel speciaal is geweest om dit aan je familie te kunnen vertellen na al die jaren dromen! Geniet!
Stiekem ook dit topic gevolgd. Wat bijzonder!! Van harte gefeliciteerd! En alle dames die een tijdje bezig zijn: geef nooit de hoop op