Pril zwanger of vals positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Poes91, Apr 26, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poes91

Poes91 Lid

Apr 26, 2022
    10
    1
    3
    Female
    Hallo allemaal!

Vraagje wat denken jullie... wegens zeer 'verdachte' zwangerschapskwaaltjes besloot ik toch eens een testje te doen (gisteren met 2de ochtendurine)... ik ben wel zeer onregelmatig. Heb ook géén idee van ovulatie maar weet wel nog dat laatste x ongesteld 4 april was. Ben ik dan sowieso nog te vroeg om te testen?

Eerste test die ik probeerde was sensitest early en gek genoeg verscheen er binnen 1 minuut een tweede streepje wat er na 3-4 minuten nog steeds stond, maar toen langzaamaan vervaagde! Gek toch...?
    Ik heb hem in bijlage gezet, kijken jullie eens mee?

Testje wat ik daarna heb gedaan (door die gekke sensitest ) was de Kruidvat Early nu las er wel wat uiteenlopende ervaringen over (over voorgedrukt blauw streepj) maar ik heb voorheen de test goed bekeken en daar stond geen voorgedrukte streep. Bovendien verscheen de verticale streep al na 1 minuut... weet niet of jullie het zien? Ik zie dat hij zeer moeilijk op foto te krijgen is, maar in het echt is hij licht maar zeer duidelijk waarneembaar...

En vandaag dacht ik ga nog eens herhalen met een Predictor Early, maar ook deze gaf niet echt duidelijkheid... ik zie een streepje, maar het is echt hééél erg licht en wellicht zelfs niet te zien op deze foto ik zie hem wel in het echt maar moet goed turen...

Bedankt alvast om met mij mee te kijken!

Attached Files:

2. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

Jan 16, 2022
    2,887
    4,160
    113
    Female
    Ik zie hem niet op de kruidvat.
    Zie hem wel op de sensitest en ik denk iets te spotten op de predictor.
    Qua menstruatie zou het wel kunnen kloppen denk ik.

Zelf heb ik ook gehad dat streepjes weer vervagen bij zowel de etos (alleen het indrooglijntje over) als bij de clearblue

3. Poes91

Poes91 Lid

Apr 26, 2022
    10
    1
    3
    Female
    En bleek je dan toch zwanger of juist niet?

Even Kruidvat andere foto en wat donkerder gemaakt (heel gek dat ik hem in het echt zonder turen zie!). Zie je hem nu wel ?

Attached Files:

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,916
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie hem niet.

Je geeft aan onregelmatig te zijn.
    Hoe lang zijn je cycli dan geweest de afgelopen 6 maanden?

5. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,272
    8,717
    113
    Female
    Op de Predictor en Sensitest zie ik een streepje. Mijn Predictor begon ook zo met mijn eerste zwangerschap en was de dag erna al een stuk duidelijker. Dus zou als ik jou was morgen nog een Predictor doen.

Poes91 likes this.
  6. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

Jan 16, 2022
    2,887
    4,160
    113
    Female
    Ja zo zie ik de kruidvat wel.

Ik ben/bleek wel zwanger (loopt alleen uit op een miskraam / bbz maar ik denk niet dat dat een reden is dat hij vervaagde), nu is hij bij mij gewoon duidelijk roze op de k2v5 test.

Voor jou is het van belang dat hij duidelijker gaat worden de komende dagen :)

Poes91 likes this.
  7. Poes91

Poes91 Lid

Apr 26, 2022
    10
    1
    3
    Female
    langste was 25 okt tot 17 jan dan ongesteld geworden. Dan cyclus van 45 dagen, dan van 32 dagen en nu zit ik op cyclusdag 23. Maar heb ook al wel eens een cylcus van 26 dagen gehad... dus ja moeilijk hé haha...

8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Hoi wat spannend!!

Ik zie op de sensitest (best duidelijk!) en de predictor wat.

Mijn streepjes op de sensitest waren nog lichter maar waren dan wel altijd positief (als ze gewoon binnen afleestijd verschenen).

Idd morgen nog eens testen. Ik test altijd prima met de sensitest, stukken goedkoper dan de preditctor. Maar zou met 1 van die 2 verder testen (ook maar net wat je in huis hebt).

Poes91 likes this.
  9. Poes91

Poes91 Lid

Apr 26, 2022
    10
    1
    3
    Female
    Hallo Ang1987, oh ok hmm misschien kan het dan nog! Zal wellicht nog te vroeg zijn met testen... we zien wel!
    Maar wel bizar dat mijn streepje na 10 min niet meer zichtbaar was!?

10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Ja dat is wel gek!! Was het streepje helemaal weg of zo als op de foto??

Ik denk dat het zeker nog kan, maar volgens mij kan het alle kanten op. Het is idd nog vroeg... spannende dagen. Ik duim voor je!

Poes91 likes this.
  11. Poes91

Poes91 Lid

Apr 26, 2022
    10
    1
    3
    Female
    Als ik echt hééél goed keek, zag ik het soms nog héééél licht maar moest het echt wel van alle kanten en lichtinvallen bekijken. :roflmao:
    Spannend ja!

Ang1987 likes this.
  12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,916
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    #12 RoGiJuLi, Apr 26, 2022
    Last edited: Apr 26, 2022
    Okay... dan kan het dus maar ook zijn dat je eisprong nog moet komen en de testen nu op lh reageren (alhoewel ik nog geen positief lijntje zie, msar kan aan de foto liggen).

Ik zou even met 1 merk doortesten om te kijken of je wel oploop gaat zien ;). En dan exact bij de uiterste afleestijd aflezen.
    Een streepje die verschijnt bij doorlopen, maar na 5 min weer weg is is in mijn ervaring altijd negatief helaas.
    Succes!

Poes91 and Ang1987 like this.
  13. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Ik zie ze op alle drie, spannend!

14. Poes91

Poes91 Lid

Apr 26, 2022
    10
    1
    3
    Female
    Goedemorgen allemaal

@RoGiJuLi ik had jammer genoeg alleen nog zo een Clearblue 1 'snelle test' maar dacht dat is ook met zo een blauwe streepjes dus gelijkaardig als de kruidvat early? Maar ik denk niet dat het goed zit want hij is lichter nu. :(

Streep was zichtbaar na 6 min. Beetje donkerder gemaakt maar twijfel wel of jullie iets kunnen zien...

Attached Files:

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,916
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Deze is helaas niet positief.
    Ze geven vaak een groezelige vaag blauwe lijn terwijl er geen hcg zit.
    Deze test is pas positief als de verticale lijn strakke lijnen aan de buitenzijde heeft.

Ik ben bang dat er dus (nog) geen hcg in je lichaam zit.

16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Ja ik sluit me aan bij @RoGiJuLi, deze is niet positief helaas.
    Hopelijk heb je snel een positieve test in handen♡

17. margarethd

margarethd Fanatiek lid

Feb 16, 2018
    1,288
    1,020
    113
    Female
    Ik zie ze op sensitest, Predictor en clearblue ;) zou doortesten met Predictor (bestellen!!)

Share This Page