paasversiering

Discussion in 'De lounge' started by guppekop, Mar 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    oke, dr zal vorig jaar ook vast een topic over zijn geweest;) Maar wat voor paasversiering hebben jullie? en wanneer beginnen jullie daarmee?
    Liep net bij de lidl en daar hadden ze best wat dingen liggen dus eerst maar eens wat meegenomen:D kaarsen in de vorm van eitjes en eitjes om op te hangen. Heb het nu zo maar ga denk nog beetje stro onder de eitjes in de kaarsenstandaard doen

2. tulip

tulip Niet meer actief

leuk!! Het is dat wij in een tijdelijke woning zitten, maar ik heb ook een hele paasdoos op zolder staan, maar die staat dus nu in de opslag. Maar ik geniet nu wel van jullie plaatjes. In het nieuwe huis volgend jaar ga ik ook weer paasversiering ophangen.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

geen hele beste kwaliteit maar is met mob gemaakt.

mooie takjes en leuk dingetje op tafel.. oh ja die kapotte eitjes.. waren al na 10 sec zo zoontje vond ze erg interesant ;)

staat er al een maand denk ik hihihi vind het zo gezellie

4. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Mooi hoor! heel mooi gedaan!

Mijn tak staat al in de vaas, moet het nog versieren ;) maar zit te twijvelen of ik het nu doe of volgende week ;) maar denk zet de tak alvast maar in het water die heb ik gisteren gekocht (hopelijk schiet die wortel dan zet ik het nl in de tuin ;)) Versier het met mijn paasversiering (eitjes en kuikentjes) bij de action heb ik van die grotere eireren gekocht (soort lampion van sint maarten materiaal) die zijn heel leuk en die hang ik op in huis, had ik vorig jaar ook.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Nog geen paasversiering in huis hier. Wanneer is het eigenlijk weer pasen?
    Ik heb al wel een heleboel leuke dingen gezien bij de xenos en action

6. tulip

tulip Niet meer actief

mrs nuke, wat leuk gedaan!!

linana, over 5 of 6 weken volgens mij

7. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    rond 8 april is het pasen dus nog een goede 4 a 5 weken... we zijn vroeg pasen en pinksteren dit jaar.

8. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    mrs nuke, leuk! denk dat die eitjes hier ook niet heel zouden blijven:D heb nu van plastic, die kunnen wel wat hebben.

2jaar terug had ik ook schaal met chocolade eitjes staan, maar als ik dat nu doe istie binenn dag leeg, daniel is er verzot op!

9. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, paasdingen gaan hier volgend weekend denk ik ongeveer neer gezet worden. Of dit weekend haha weten het nog niet :)

10. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    meer mensen inmiddels aan het versieren gegaan?

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    wibra heeft momenteel alle paasartikelen voor 1 euro geloof ik!

12. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
  13. thelovebug

thelovebug Actief lid

Aug 22, 2011
    160
    0
    0
    ik heb een beetje een allegaartje hier! een pot met narcisjes die ik van mijn vriend gekregen heb.. mijn zelfgemaakte etagere gevuld met paaseitjes.. en morgen haal ik nog even wat tulpjes denk ik! :D

Share This Page