Ben het totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet eens met je zus! Matthias is in mijn ogen een klassieke, degelijke, mooie naam die tijdloos is dus nooit gaat vervelend. Gewoon doen hoor!
Absoluut geen ordinaire/tokkie naam! Ook niet echt hockey/kak inderdaad. Ik vind het een hele mooi, nette, klassieke naam.
Ik snap de associatie van je zus totaal niet en vindt het ongegrond. Het is een leuke, normale naam en vooral niet naar haar luisteren! Dat het haar smaak niet is, oké kan maar dan hoeft ze die naam nog niet zo af te kraken op deze manier. Vooral doen wat jullie leuk vinden anders krijg je achteraf nog spijt dat je naar andere hebt geluisterd ipv je eigen gevoel
Huh, Matthias is totaal niet tokkie. Dan zou het eerder Mattaydjo ofzo moeten zijn om het tokkie te maken
Het kan natuurlijk wel dat zij toevallig een volkse Matthias kent en daarom die associatie heeft. Zelf ken ik een Marinus uit het tokkie milieu, dus voor mij is dat een regelrechte tokkienaam. Maar schijnbaar is het voor de meeste mensen een heel "gewone" naam.
Ik vind namen vrij snel tokkie, maar van Mathias vind ik dat absoluut niet. Gewoon een nette, leuke naam!
Eens met alle bovenstaande reacties, ik snap echt niet hoe jouw zus bij tokkie komt . Gewoon een leuke nette naam, ik zou er gewoon voor gaan!
Ik vind Matthias ook een heel leuke naam. Staat hier ook op het lijstje moesten we ooit een jongetje krijgen
Leuke naam! Helemaal niet tokkie, die zus van jou heeft ze ff niet helder gehad haha. Tokkienamen zijn van een heel ander kaliber.
Nee joh! Absoluut geen tokkienaam! Ik heb regelmatig leerlingen met die naam en die komen ook absoluut niet uit een tokkiefamilie. Dit is een bijbelse naam. Matthias was de discipel die na de dood van Jezus gekozen werd