Is deze kledingkast groot genoeg voor alle kleding van een meisje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door hanna76, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Lijkt me geen kast voor pubers iig.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee, veel te klein. Ik zou bij Ikea naar de Stuva serie kijken, ook veel leukere kleuren combi's voor zo'n jong kind. Waarom zou ze in vredesnaam tot ze het huis uitgaat met dezelfde kast moeten doen...dat is 16 jaar!!! :$

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    zou niet handig voor ons zijn.. te klein maarja dat is voor iedereen anders. kijk naar hoeveel kleding ze heeft en wat je er evt nog meer in gaat stoppen, schoenen speelgoed boekjes ect

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het juist super duur voor zo'n simpele kast!

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, 'k zal idd. eens kijken bij deze serie van de Ikea.
    Ik heb trouwens ook m'n 'hele leven' toen ik thuiswoonde dezelfde kledingkast gehad, dus dat is verder prima te doen. Niks mis mee. ;)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik ook! ;)

Ik heb voor mijn dochter een Flexa-kast besteld van 200x100x55 cm, met 2 extra legplanken erbij. Moet toch groot genoeg zijn? De kast is er nog niet en mijn dochter is nog geen 18, dus kan het niet met zekerheid zeggen.

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik denk dat het best kan, moet je niet al te koopziek zijn ;)
    Ik heb voor mn dochter een kleinere, maar deze wordt nu wel echt te klein ook. Maar heeft 1 roede en 1 legplank over de hele breedte van de kast.
    Mn zoon heeft hetzelfde formaat als die jij wilde kopen. Dat gaat veel beter.
    Er zitten veel legplanken in en daar kan je veel in kwijt. Ik heb verder voor de loze ruimte op de bodem van de kast enkele mandjes staan voor zijn ondergoed en sokken, scheelt ook weer en een hangmandje voor aan een plank, daar kan je nog riempjes, of weet ik veel wat voor accessoires in kwijt. En dan wil het best.
    Voor onze dochter hebben we ook zo'n kast besteld, en idd wel met de bedoeling dat ze er mee kan doen tot ze het huis uit gaat ;)
    Ik heb zelf mijn zomer en winterkleding over twee kasten verdeeld, desnoods maak ik plek voor mn kinderen, mochten ze ook zo koopziek worden als mama :D

Deel Deze Pagina