Snap er niets meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mammav2, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Hallo,
    ik wil even jullie advies. ik had een positieve ovulatietest op 8, 9, 10 en 11 april. 12 en 13 april waren ze negatief. Nu vandaag test ik weer positief ik test met een streepjes variant en met digitale van clearblue. Nu heb ik gisteravond en vanochtend een zwangerschapstest gedaan. Willen jullie mee kijken. Iemand anders ervaring hiermee?

2. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Op de onderste lijkt een heel licht streepje te staan

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik lijk op de onderste test een heel licht streepje te zien. Maar kan niet goed zien door hoe de foto is genomen. Wat zie je zelf in het echt?

4. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Inderdaad, het lijkt op een streepje (de onderste) maar ik kan het ook niet goed zien. Zou inderdaad wel vroeg zijn na je ovulatie. In ieder geval zou ik als je het vol houd over 2 dagen weer testen 's ochtends, of pas op NOD

5. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik zie op de onderste een streepje. Ik weet door al die positieve testen niet wanneer ik nou mijn nod moet rekenen dus toen de digitale ovu test weer positief was maar zwangerschapstest gedaan met dit als resultaat

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ovu test reageert op lh maar ook op hcg.
    Zw test reageert op hcg maar ook op lh.

Helaas kan het dus zijn dat je zwanger bent, maar kan het ook zo zijn dat je nu telkens lh pieken krijgt zonder eisprong.

Het enige dat je kan doen is doortesten met zwangerschapstesten (zelfde merk).
    Als je zwanger bent dan zou de streep in de komende dagen flink moeten gaan oplopen.

Ben je bekend met pcos?? (Dan heb je namelijk ook vaak vals positieve ovulatietesten)

7. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Nee niet bekend met pcos. Eerdere maanden altijd gewoon 1 dag smiley. Nooit anders geweest ook bij mijn andere zwangerschappen niet.

Zal nog een foto bijvoegen misschien is die wat duidelijker. Bovenste gister. Middelste vanmorgen 11 uur geconcentreerd en 3e 1 uur vanmiddag minder geconcentreerd.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    #8 RoGiJuLi, 14 apr 2016
    Laatst bewerkt: 14 apr 2016
    Ikzie ze wel maar ze kunnen dus ook op lh reageren en ik denk ook dat ze dat doen.

Stel dat je eerste ovu goed was... dan zou er een eisprong volgen op 9-10 april.
    Dan zit je nu op 4-5 dpo en is het echt onmogelijk om al posi te testen!

9. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    De middelste zie ik een voorzichtig streepje!

10. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Blijf lichte streepjes houden met de kruidvat testen vanmiddag komen de sensitest testen binnen. Ik heb de uiterst gevoelige besteld en de gewone. Kijken of die ook een vaag streepje geven. Ovulatietest nog steeds smiley. 9e dag vandaag

11. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Oh ja en ook vitamine d3 gehaald. Schijnt dat dat helpt bij je cyclus. Geen idee eigenlijk, maar baad het niet schaad het niet

12. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou spannend hoor! Benieuwd of de sensitesten ook een streepje geven. Hoop voor je dat het raak is

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeetje meid, blijft nog even spannend dus de komende dagen! Hoop dat je zwanger bent!

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar je kan toch nooit nu al posi testen op een zwangerschap???
    Je zat gisteren dan op zijn vroegst op 4-5 dpo (als je ei op 9 april was gesprongen door de posi ovu van 8 april).
    Dat is echt onmogelijk hoor.

15. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Nee klopt daarom vind ik het ook zo raar. Misschien toch eerder eisprong gehad of kruidvat geven vals positief. Heb wel eens vaker gehad dat 2 x in de maand de ovu test positief gaf. Moest van huisarts paar dagen door testen en dan ook ander merk. Blijft het vaag positief dan maandag of dinsdag bloed prikken

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Oooh gebruik je ovutesten van het kruidvat?

17. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Nee clear blue. Zwangerschapstesten van kruidvat gebruikt

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Oooh haha ha ik dacht al, verklaart anders een hoop ;)

19. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Nee die ovu testen van de kruidvat werken helemaal niet. Zwangerschapstesten bij mijn eerdere zwangerschappen wel nooit vage streepjes gehad. Ben benieuwd straks met de sensitest. Clear blue ovu testen zijn wel goed volgens mij. Het is een smiley of niet.

20. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Nou deze is duidelijk. Of niet rare ovulatietesten.

Deel Deze Pagina