Ik wil graag mijn mooie moeders voor moeders test met jullie delen... Vandaag 6 weken en 3 dagen.. Toch een mooie duidelijke test vind ik zelf....
Wij lopen 1 dag na elkaar... Ik heb gister de test gehad op 6 weken en 3 dagen.. Ik had ook z'n knaller van een test... Hoe voel je je verder?
Mooie test! Gefeliciteerd! Bij mijn eerste zwangerschap knalde die met 6w ook zo mooi van mvm, fijn gevoel he?
Ik heb ook vandaag een mvm test gedaan ik gok tussen week 5+4 of misschien toch ook 6+2 te zitten Mijn test komt namelijk precies overheen met die van jullie
Ik zou dus ook 6+2 kunnen zijn ik weer niet precies mijn eisprong En twijfelde tussen bijna 6 weken of net iets meer
Kokkiej en daan jullie ook Gefeliciteerd natuurlijk... Vandaag 7 weken precies ( echo gehad ivm pijn die erger werd). Voel me de hele dag misselijk en borsten staan op knappen zo'n pijn, al een aardige buik en de vk denkt dat ik zwanger ben van eeneiige tweeling, maar kon het niet echt goed zien.... Hoe gaat het met jullie dames, ben trouwens 7-12 uitgerekend...
@stefanie912 mooie echo!! Spannend zeg misschien 2 Ik werd vanmorgen weeïg wakker dat zakte nadat ik iets gegeten had Verder beetje een maagzuur gevoel sinds het avondeten Verder eigenlijk nog weinig oh m'n borsten deden vanmorgen ook wat zeer
Maagzuur kan ik hier nog niet ontdekken gelukkig... Hier ook vaak wat weeig, zo'n blehhhh gevoel zeg maar hihihi.