Onze jongste heet zo. We zijn er nog steeds heel blij mee. Korten vaak af naar Feetje/ Fe. Alleen...de naam wordt idd steeds populairder. In haar groep op de creche is ze al de 2e Feline. Dat hadden we echt niet verwacht.
Ja ik hoor inderdaad dat hij populairder wordt. Wel jammer, laat ik dat maar niet zeggen tegen mijn man, haha. Dan wil hij meteen een andere naam. Wel leuk al die reacties. Had niet verwacht dat er zoveel mensen positief zouden zijn. Ik denk dat wij die naam inderdaad maar gewoon moeten houden, zoals we zouden doen.
Erg leuke naam en Boeie dat ie populair is als jullie hem kiezen omdat jullie hem mooi vinden dan is dat wat telt!
Niet mijn ding, maar bij ons in de wijk is er laatst ook eentje geboren. Als je ervan houd is hij prima!
Onze dochter heet ook zo! We hebben een storm aan reacties gehad op haar naam. Hoe lief, vrouwelijk en zacht hij is. Super leuk dus. Hier hoor je hem nog niet zo veel. Onze andere favoriet was Sophie. Maar volgens mij heet 1 op de 3 meisjes hier zo .