Is deze naam leuk voor een meisje?

Discussie in 'Babynamen' gestart door princess25, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Mooie naam hoor! Ik ken ook een meisje dat zo heet en een vriendin van mij heet Eline:D

2. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze jongste heet zo. We zijn er nog steeds heel blij mee. Korten vaak af naar Feetje/ Fe. Alleen...de naam wordt idd steeds populairder. In haar groep op de creche is ze al de 2e Feline. Dat hadden we echt niet verwacht.

3. princess25

princess25 Niet meer actief

Ja ik hoor inderdaad dat hij populairder wordt. Wel jammer, laat ik dat maar niet zeggen tegen mijn man, haha. Dan wil hij meteen een andere naam.
    Wel leuk al die reacties. Had niet verwacht dat er zoveel mensen positief zouden zijn. Ik denk dat wij die naam inderdaad maar gewoon moeten houden, zoals we zouden doen.

4. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het eerste wat ik dacht toen ik de vraag las was: Heel mooi, maar wat vind je van Phileine?

5. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Mooie naam!
    Phileine vind ik dan weer niks zoals op de eerste pagina word gezegd.

6. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Erg leuke naam en Boeie dat ie populair is als jullie hem kiezen omdat jullie hem mooi vinden dan is dat wat telt! :)

7. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    mooi!

8. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Feline vind ik leuk :) Lieve naam!

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, heel mooi!

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Niet mijn ding, maar bij ons in de wijk is er laatst ook eentje geboren. Als je ervan houd is hij prima!

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Onze dochter heet ook zo! We hebben een storm aan reacties gehad op haar naam. Hoe lief, vrouwelijk en zacht hij is. Super leuk dus.

Hier hoor je hem nog niet zo veel. Onze andere favoriet was Sophie. Maar volgens mij heet 1 op de 3 meisjes hier zo :).

Deel Deze Pagina