Ik denk niet gelijk soft en ook niet gelijk stoer. Eerder een neutrale leuke naam. Wat me zo te binnen schiet is dat ik Floris echt een té softe naam vind. Dat denk ik over Tibbe niet.
Ik vind het echt zo'n kinderboekjes naam. Ik vind het voor een volwassen vent een beetje een zielige naam eerlijk gezegd, tenzij het een suffig exemplaar wordt dan past het wel. Sorry dat ik het zo verwoord maar zo ervaar ik de naam. Niet dat elke jongen nou een stoere naam moet hebben, helemaal niet, maar een naam met een beetje''testosteron'' kan geen kwaad en Tibbe slaat daarmee de plank in mijn ogen mis.... Maar nogmaals,... mijn mening als jullie het een te gekke naam vinden....
Hele leuke naam! Stond hier ook heel hoog op het lijstje Ik had hem van Minoes haha, maar je hoort hem bijna nooit
Tjibbe ook leuk, maar ik heb wat moeite met die uitspraak. En Jibbe en Jidde vind ik dan weer te apart, ookal lijkt het enorm erop. Mag hoor Mutsie, ieder zijn mening. Ik was bang dat iedereen er zo over zou denken, maar dat is gelukkig niet. Heb nu Tibbe en Teije op mijn lijstje. Nog 24 weken om de knoop door te hakken, en om een meisjesnaam te zoeken, want dat natuurlijk ook nog.
Tibbe stond ook op onze lijst, maar het werd uiteindelijk Jenne. Andere namen op onze lijst: Jorre Baste Melle Fedde Joos Jaan
Ik vind het een leuke naam, maar ik vind het echt een jongetjesnaam en minder een mannennaam. Dus wel een beetje soft. Ik ken ook een Tibbe en dat is een beetje een nerdige puber, een beetje een sulletje, dus die zie ik dan ook gelijk voor me.