Hoi dames, willen jullie mij aub helpen. ik gebruik al 2 maanden de dipstick van sensitest, maar dit is elke keer het donkerst dat hij wordt. Betekent dat dat deze posi is? wat denken jullie?
hoi dames, heb weer even een vraagje, in bovenstaande berichten zie je mijn ovu test van 20 januari, volgens de banner en jullie meningen was deze dag echt mijn meest vruchtbare dag....Deze maand gebruik ik voor de 2e keer ovutesten maar, ben er nog niet echt in thuis... Ik neem aan dat na je eisprong de streep weer veel lichter wordt? Ik heb nu net een ovu test gedaan, gewoon om te kijken wat er zou gebeuren, maar nu (een week later) is hij nog steeds vrij donker,op de foto valt t nog wel mee, hij is nog wat donkerder. Hoort dat zo? of zijn deze testen gewoon niet goed? Bekijk bijlage 47143
meis deze is niet positief hij moet of net zo donker zijn of donderker van kleur zijn als controle streep
je hebt altijd lh in je urine zitten dus het kan zijn dat het wat donkerder van kleur zal blijven ik heb dat ook altijd gehad hi hi
Owww ik wist echt niet dat ie even donker of donkerder moest zijn hoor! mmmm dan gaan wij ook weer een ronde klussen want nu is ie donker maar dat is ie de hele week al! We hebben om de dag geklust. Is dat dan nu wel goed?
Er zit altijd wel wat lh in je urine, ook als je geen eisprong hebt, dus je kan je gehele cyclus een 2e streepje hebben. Pas als hij even donker of donkerder is dan de controlestreep, heb je je eisprong. Het kan dus goed mennie dat je nog een 2e streep hebt. Overigens, maar ik wil je geen valse hoop geven, slaat een ovulatietest ook donker uit als er hcg gevonden wordt. Maar daar moet je wel mee oppassen, want een positieve ovu-test betekent nog niet dat je ook echt zwanger bent/blijft.
als je twijfelt zou ik clear blue gebruiken ga ik ook doen naast de goedkope staafjes dan weet je het zeker