Heftige buikpijn door op hande zijnde eisprong???

Discussion in 'Zwanger worden' started by AnnieF, May 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnieF

AnnieF Actief lid

Sep 7, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Toch even een vraagje.
    Normaal gesproken voel ik mijn eisprong niet of amper.
    Maar gisteren heb ik de hele nacht en dag op de bank gelegen van de pijn. Heb me ziek moeten melden op m'n werk zelfs. Zoooveel pijn had ik. Kon er vannacht weer niet van in slaap komen, maar uiteindelijk toch in slaap gevallen. Pijn is nog steeds duidelijk aanwezig, maar al veel minder heftig dan gisteren.

Ik had woensdag een bijna positieve ovulatietest in handen. Had geen ovulatietesten meer in huis, dus weet niet of het daarna dus wel een echte knaller had geweest maar ga er vanuit dat één dezer dagen wel m'n eisprong moet zijn.

Ik moet er wel bij zeggen, dat mijn beide kids vorige week buikgriep hebben gehad, dus ik vermoedde eerst dat daar die buikpijn van was. Maar heb maar 1 x diarree gehad maar niet overgegeven. Wel lopen kokhalzen....

Zou dit allemaal van een evt. op hande zijnde eisprong kunnen komen? Of toch iets meegepakt v/d buikgriep? Wie heeft dit ook wel eens gehad?
    De pijn zit onder m'n navel. Gisteren recht onder m'n navel, en lijkt nu meer naar links te zijn verplaatst.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes!

2. AnnieF

AnnieF Actief lid

Sep 7, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was die ovu test van woensdag!

Attached Files:

3. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Vervelend he...;)

ik heb er ook paar dagen erge last van. Ik zit nu op cd 10 en heb nu al last bij zitten en met lopen gevoelig. bij mij zit het echt links en rechts onder in mijn buik zeg maar op ei hoogte ;)
    weet nu al dat ik morgen of overmorgen krom op de bank lig en iedere beweging zeer doet en ik alleen een trainingsbroek aan kan...
    Ene maand heb ik meer last dan andere maand...hou maar voor me dat het voor een goed doel is ;)

Maar kan best zo zijn dat die griepjes bij je thuis iets mee spelen hoor..

Je ovu test is wel al super dus denk wel dat het met je eisprong te maken heeft.

Succes

Share This Page