Is deze oploop goed?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sweetdreams, Oct 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Heb even paar testjes tussenuit gehaald. Dit zijn testen om de dag. Onderste is van vandaag. Die van vandaag is nu ook droog. Ik word gek van mezelf!

Attached Files:

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Net getest met veel lichtere urine en de test is stuk lichter dan vanmorgen. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan en ben zooo depri nu.

3. Nerotje

Nerotje Actief lid

Oct 20, 2015
    193
    37
    28
    Lijkt me vrij logisch dat die dan lichter is.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,034
    6,135
    113
    Happyland
    Dit waren mijn testen op 13 en 14 dpo bij mijn dochter .
    Waren ook vrij licht.
    En die testen van Kruidvat schijnen nu veel langzamer op te lopen.
    Waarschijnlijk heb je vanmiddag teveel gedronken. Wacht tot maandag en koop een digitale of zo'n Predictor.
    Je maakt jezelf nu inderdaad helemaal gek. Xx

Attached Files:

Nerotje likes this.
  5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ik ben vanuit bad rechtstreeks op de wc gaan zitten, zou ik daarom zulke waterige urine hebben gehad? Het was ook weinig.

6. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Rustig aan (makkelijker gezegd dan gedaan) rustig blijven doortesten, is in dit stadium zo lastig om zekerheid te halen uit de testen, maar snap zeker dat je er veel wilt doen.

Ik herhaalde positieve mantra's voor het slapen, dingen als 'mijn baby groeit goed in mij' en 'ik zal een gelukkige en gezonde baby krijgen'. Zo nog wel meer, het nam de zorgen niet weg maar gaf me wel even een glimlach.

Share This Page