Dag dames, De vraag staat er eigenlijk al Wie heeft er ervaring met deze testen? Mijn cyclus is erg van slag door de fraxiparine die ik mezelf elke dag moet injecteren, afgelopen cyclus was 23 dagen en die daarvoor 31 dagen. Dus nu aan de ov testen. Gisteren was dag 9 (2 aug was mijn 1e menstruatie dag) en de test streep was erg donker maar net even lichter als de controle streep. Is het bij deze testen echt OVERduidelijk als de test positief is of kan het zijn dat de test van gisteravond toch positief was? Klinkt een beetje wanhjopig "I know" maar ben nu 3 maanden aan het prikken in mijn buik en wil nu wel graag resultaat zien in de vorm van 2 streepjes op mijn zwangerschapstest eind van de maand We zijn nu 2,5 jaar bezig voor de 2e, in de 2,5 jaar heb ik een EUG gehad, onze dochter die na 22 weken zwangerschap is geboren en 2 miskramen Graag hoor ik jullie ervaringen. Liefs, Wendy
Hallo, Jeetje wat een traject hebben jullie al achter de rug. En wat vreselijk veel verdriet. Ik snap dat je heel erg toeleeft naar een nieuwe zwangerschap en het kunnen vasthouden van jullie gezonde kindje. Ik ben fan van de testpoint testen!! Zowel de ovulatie als de (vroege) zwangerschapstest. Ze zijn misschien duur maar ik heb nog nooit een vals positief resultaat gehad en bij de 2v5kv jammer genoeg wel. Ik voeg een foto bij van de ovulatietesten. Ik vind zelf dat de echt positieve knaller er goed uitspringt. Ik hoop dat je heel snel positief mag testen en een onbezorgde zwangerschap mag ervaren. Liefs
Hoi Lizzy, Dank je wel voor jouw antwoord, de bovenste test is dus positief? De test streep daarop is wel wat lichter dan de controle streep toch? De mijne zag er gisteravond ook zo uit. Liefs, Wendy
Nee de bovenste was nog niet droog toen ik de foto maakte. De 2e + 3e van onder was echt positief. Maar ik weet dat natuurlijk en zie nu dat dat misschien niet zo duidelijk is op deze foto. Daarom hier een foto van 1e positieve test. Dan heb je een beetje vergelijkingsmateriaal.
Die laatste foto lijkt heel erg op mijn test. We hebben gisteravond geklust, is het dan het beste om vanavond of morgenochtend weer te klussen? Ik zal vanavond proberen een foto te plaatsen van de test van gisteren en die ik vanavond ga doen. Ben je dan online? Liefs, Wendy
Als je zin hebt zou ik het vanavond gewoon nog een keer proberen.. Als je ei tussen de 24-36 uur na een positieve test springt, zit je hartstikke mooi volgens mij. Ja, hoor ik ben online. Heb een abo genomen op dit topic dus ik merk het vanzelf als je de foto's plaatst.
Heb manlief, die nu op de sportschool is al een sms gestuurd, dat hij niet te hard moet sporten omdat we vanavond ook nog gaan fitnessen Oke, erg lief! Ik zal vanavond rond 18 uur weer testen en dan van beide testen een foto maken. Liefs, Wendy
Nou hier de foto's, nu dat ik de foto's zelf zie denk ik toch dat ik nog geen ei heb gehad, wat denk jij? Die van vandaag is wel lichter dan die van gisteren ?? http://www.mijnalbum.nl/Foto-VQZMPGL7.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-MCNSA6Z8.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-63D4XNZZ.jpg
Maar 9 dpo? Dat zou dan 9 days past ovulation zijn.. Bedoel je CD (cyclusdag) 9? Tis ook net geheimschrift he haha. Wanneer ben je begonnen met testen? Ik zie ook in die van gisteren geen positieve test. Ik denk dat je ei nog moet komen, dus ik zou gewoon blijven doortesten...
Nee, de testlijn zou minimaal net zo donker moeten zijn als de controlelijn.. Gewoon rustig doortesten dan weet je zeker dat je hem niet kunt missen
Oke ga ik zeker doen, maar omdat de streep van vandaag lichter is dan die van gisteren, raakte ik alweer lichtelijk in paniek dat ik mijn ei gemist heb, maar dat is niet zo denk je?
Nee hoor, ik heb dat ook wel gehad. Dat was om mei en heel toevallig op cd 9!! Toen dacht ik, daar is ie, maar door het doortesten kwam ik erachter dat ik die maand mijn eisprong pas op cd 18 had. Hier de foto van cd . Ik plaats die van cd 18 (dus de eigenlijke LH piek) ook nog even
ja ik zie het, oke dank je wel zover. Ik hoop dat je het topic in de gaten houd, waardeer heel erg dat je jouw ervaringen met mij wilt delen, dank je wel!!
Ik blijf spieken hoor en echt helemaal niets te danken!! Daar is zo'n forum nou juist zo goed voor Liefs
Ik ben heel erg benieuwd! Spannend hoor! Je zou verwachten dat hij tussen vandaag en vrijdag wel positief wordt..