vraagje over voor NOD testen????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door muizz, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames...

ik zit met een klein vraagje..

ik moet morgen naar de dokter met mijn hand.. is dik en doet erg pijn.. nu denk ik zelf aan een ontsteking..

maar wij zijn bezig om zwanger te worden.. ik heb woendag of donderdag mijn NOD.. nu dacht ik dan doe ik morgenvroeg een test als die dan positief is kan ik dat melden want ik mag dan niet alle medicijnen hebben...
    maar ik kan natuurlijk ook negatief testen.. is er dan evengoed een kans dat ik zwanger ben maar dat ik niet positief test omdat ik te kort zwanger ben??? of maken die 2 dagen niet zoveel uit??

2. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoor vaak dat ie een aantal dagen van te voren pos is maar er wordt aangeraden tot je nod te wachten, dan is er genoeg van dat stofje (ben de naam ff kwijt :)) aanwezig.
    Een negatieve test kan dus idd nog steeds zwanger betekenen maar 1 dag van te voren lijkt het me toch wel dat ie iets moet kleuren.
    Ik zou het gewoon aangeven als ik jou was, dat er een kans is dat je zwanger bent..
    Succes!

3. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hoi Muizz,
    als je aangeeft dat je bezig bent met zwanger worden kunnen ze je iets voorschrijven dat je mag hebben stel dat je zwanger bent.
    Ik heb ook voor NOD getest op de gok en dat was omdat ik 2 feestjes had dit weekend en ik graag een wijntje drink. Nu kwam er een vaag streepjes dus heb ik de wijntjes afgeslagen.
    Sterkte met je hand!

Deel Deze Pagina