hallo dames ik hoop dat ik een snelle antwoord zal krijgen : ik heb een cyclus van 26 dagen ik heb op dag 6 mijn ovulatie gehad ( te ovulatie test was positief en ik heb het ook gevoelt ) , vandaag zit ik op dag 16 van mijn cyclus ik heb veel pijn aan mijn lies , ik deed een ovulatie test en die was vet positief !!! wat is er aan de hand heb ik weer een ei ? HELP jullie mening AUB liefs en hier is de ovulatie test van vandaag !!!
Het zou kunnen dat je idd zwanger bent heb zelf ook pos ovu testen gehad toen ik net zwanger was. zou er een zw test tegen aan gooien hih
Zwangerschapstest op dag 16 lijkt mij een beetje te vroeg? Ik ken de testen niet dus weet niet wat ik er van moet zeggen. Heb jij je ei altijd zo vroeg op dag 6?
meid, ik zou gaan tempen als ik jou was.. je kan namleijk echt niet met een cyclus van 26 op dag 6 al een ei hebben, maar dat heb ik al eerder aangegeven he. Kan wel zijn dat je nu je ei hebt en een lf hebt van 10, dat lijkt me aannemlijker eerlijk gezegd.. Meid voor je eigen duidelijkheid zou ik gaan tempen. Ennuh, dit berichtje is lief bedoelt he, want zou vervelend zijn als jullie op de verkeerde dagen klussen toch?
ik ben zeker dat ik mijn ei op dag 6 heb gehad ( ik ben daar 100 % zeker van , en de ovulatie test was ook positief een dag der voor) en ik heb mijn temp. gemeten de dag voor mijn eisprong , het was gezakt en erna terug hoog , dus ik heb zeker mijn ei gehad , het zou kunnen dat er na 11 dagen terug een ei komt , maar het schijnt dat het medisch niet mogelijk is ???
?? meid nee dat is nou niet echt bepaald mogelijk nee.. En meid aan 1 keer voor ei en na ei tempen kun je nog helemaal niks zeggen.. dat moet minstens een week voor ei elke dag op dezelfde tijd gelijk na wakkerworden gebeuren en ga er niet vanuit dat je dat gedaan hebt? En je temp zakt idd vaak voor ei iets, maar na ei moet ie minstens 0,3 graad hoger zijn en minstens 3 dagen zo blijven.. Voor zover ik weet kun je echt niet 20 dagen lf hebben hoor... hoe weet je dan zo zeker dat je je ei had op dag 6 (behalve de ovutest)? Nogmaals niet vervelend bedoeld he, denk alleen met je mee en als ik jou was zou ik toch ook stiekem ff een zwangerschapstestje doen, kan geen kwaad toch ?
kijk anders ff op t kaartje in mn onderschrift, op dag tien temp gezakt, dag 11 flink omhoog, maar geen ei. Die kwam pas 8 dagen later.
bedankt voor je reactie trishka ik ben zeker van mijn ei , ik had ook (sorry voor het word ) draderige slijmen , pijn aan mijn rechter lies enz.... + een + ovulatie test , en vandaag was die test echt knal rood nog nooit zo donker geweest , ik heb ook de vorige maanden een hele vroege eisprong gehad , ik kan ook de innesteling voelen ( bij mijn kinderen heb ik dat altijd gevoeld ) , ik ben echt in de war , en ik durf geen zwangerschapstest doen want het is nog zoooo vroeg maar ik zit wel op dag 13 van de lutéale phase , dus er is wel genoeg HCG in de urine denk ik , wat denken jullie ?
hey meis, ff oftopic.. zag dat je op mn foto's had gereageerd, dank je wel meis.. is nu iets meer als 2 maanden geleden, en heb t natuurlijk af en toe nog moeilijk, maar we kunnen dde draad wel weer redelijk oppakken.. En nu dus gezegend met een nieuwe zwanger schap in de eerste ronde weer proberen, heel bijzonder! Ik hoop dat jij ook snel een mooie posi zwangerschapstest in handen hebt meis!
TRISHKA :Erg bedankt proficiat met je zwangerschap !!! ik heb het gezien op je profiel , je bent pas zwanger en nog van de eerste ronde : EEN DIKKE PROFICIAT geniet lekker van je zwangerschap , en ik hoop dat je niet te veel last van kwaaltjes zal hebben , liefs xx