Teststreep ovulatietest voor de helft donkerder dan controlestreep. Positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lenali, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenali

Lenali Actief lid

6 dec 2011
    107
    1
    18
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al...

Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Ik kan niet te lang zelf proberen ivm endometriose, dus toch maar aan de testen. En temperaturen. En slijm checken :D

Afgelopen dagen bijna onzichtbare teststreep gehad op mijn Z&K testen. Vandaag deze. In het echt lijkt teststreep iets donkerder dan controlestreep, maar met name de linkerkant. Wie heeft ervaring met deze testen? Positief of nog net niet?

Vandaag ook vruchtbaar slijm en sinds gisteren wat krampen, dus voelt idd alsof ei er aan komt. Morgen of zaterdag? Als mijn cyclus weer 35 dagen is net als de vorige zou het zaterdag zijn.

Vanavond maar klussen of beter wachten tot morgenochtend? Gisterochtend was de laatste keer (braaf om de dag de afgelopen week, hihi)

Benieuwd wat jullie vinden/weten!

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      40
  2. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik heb er ervaring mee, deze is positief hoor. Morgen is ie waarschijnlijk nog donkerder dan de controlestreep. Dat heb ik altijd maar het hoeft niet. Als ie morgen lichter is dan heb je je piek gehad.
    Omdat je gister hebt geklust maakt vandaag niet zoveel uit. Je kan gewoon om de dag aanhouden, dan zit je goed. Morgen zou ik wel zeker klussen!

3. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik zou ook zeggen positief! En morgen misschien nog net iets donkerder of hetzelfde. Je eisprong komt nu binnen 24 tot 48 uur dus zou heel goed zaterdag kunnen zijn. Ik zou vanavond dus nog gezellig even aan de slag gaan... dan zit je sowieso goed! ;)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou klussen en morgen nog eens testen..succes!

Deel Deze Pagina