Ik weet het, iets te vroeg getest.....vandaag zit ik op wachtdag 8 na tp van 2 blasto’s van matige kwaliteit. Zondag 2 december is mijn officiele testdag. Pregnyl was er afgelopen zondag al uit.....want toen had ik een behoorlijke negatieve kv. Test is een Predictor Express. Hopelijk gaan ze mooi oplopen dit keer, fingers crossed....
Spannend! Ik ken het ivf tellen niet na de tp, maar zou je dan nu 10 dpo zijn? Want dan is hij vergelijkbaar met de mijne! Ziet er goed uit, hopelijk mooie oploop♡
Ik ga hard duimen voor je! De kv testen zijn wel een stuk minder gevoelig dan de predictor dus er is een kansje dat de predictor nog wel iets van de pregnyl op pakt.
Lijkt me sterk...vandaag 15 dagen na Pregnyl, en dat was maar 5000 ipv 10000. De 10000 was bij mij na 10 dagen ook altijd al weg en daarom heb ik afgelopen zondag (10 dagen na 5000 Pregnyl) een test gedaandie duidelijk negatief was. Ik heb afgelopen woensdag ook een testje gedaan, een Predictor Early die negatief was en een kv die een lichte tuurstreep had...helaas zijn de kv’s uitverkocht overal dus test ik nu verder met de Predictor Express die ik nog in huis heb.
Kijk dit zegt veel meer dan die kv testen. Als je afgelopen woensdag al nega getest hebt met predictor en 15 dagen na 5000 pregnyl zit dan heb ik zeker wel meer hoop voor je! Ik hoop dat je testen mooi gaan oplopen en je kan gaan toegeven naar de eerste echo
Dit is geen pregnyl meer hoor, ik testte op wachtdag 6 na tp positief Gefeliciteerd wie weet zijn t 2 plakkers
2 zou kunnen idd, maar ik verwacht het niet. Ze waren van matige kwaliteit volgens de arts....een 3BB en een 3CC.....dit waren ook de enige twee die ik over heb gehouden van de 5 bevruchte eitjes, de rest was op dag 2 al gestopt met delen. Volgens mij heeft ze ze beiden teruggeplaatst omdat die 3CC het invriezen waarschijnlijk niet zou overleven....zo kwam het een beetje op mij over. Maar de wonderen zijn de weteld nog niet uit haha
Hey positief bekijken, je bent in ieder geval zwanger van een matige Emmy, ik ga gewoon eigenwijs voor 2, tot dat het tegendeel bewezen is Is t alleen beetje geland of nog niet?
Het is pas echt als ik de 3 maanden voorbij ben....veel te veel miskramen gehad, waaronder 1 waarbij het hartje gestopt was op 10 weken, dus ik ben vooralsnog even sceptisch.
Ohh! Als je toch al zo sceptisch bent door je verleden zou ik echt niet iedere dag testen. Dat maakt je nog onzekerder. Ik zou echt om de dag testen dan.... Maar ehhh.. idd! Ik zie de oploop!!!