Dag iedereen Ik kocht vandaag zwangerschapstesten met het idee maandag te testen, maar kon me niet inhouden.. Ik heb de afgelopen dagen telkens ovulatietesten gedaan en die waren telkens negatief. Dat wil zeggen dat de pregnyl (5000) uit mijn lichaam is toch? Wat denken jullie?
De test kan helaas van de pregnyl zijn, je kan over 2 dagen weer testen en kijken of de test oploopt. Ovulatietesten laten niet zien of de pregnyl uit je lichaam is. Ze geven je lh piek aan maar pregnyl is hcg dus daar reageert je ovulatietest niet op. Hopelijk loopt de test op
Hoi klowee. De eerste 2 keren dat ik pregnyl 5000 ie had gespoten heb ik op 10 dagen na spuiten getest en was de pregnyl al verdwenen. Jij hebt op 20 maart gespoten dan zou die er zeker al uit moeten zijn toch? Spannend!!
Ik heb net een clearblue test gedaan, positief maar durf helaas nog niet juichen door de pregnyl. Ben wel hoopvol nu... Ik zal alleszinds morgen nog eens testen. Bedankt al voor de reacties
Lijkt me als je 1x hebt gehad dat je niet 1-2 weken + kan testen dus ik denk dat je best klein beetje blij mag zijn hoor 🤗
Ik zou je graag willen feliciteren meid maar ik zou zelf toch wel een flinke slag om de arm houden... naar ik altijd heb begrepen halveert pregnyl ongeveer iedere 36 uur. Met een simpele rekensom kan dat betekenen dat er vandaag nog rond de 20 hCG in je lichaam zit. De CB met wekenindicator reageert al vanaf 25 hCG. Ik ga heel hard duimen voor je dat je testen mooi oplopen en dat ze positief zijn van een nieuwe zwangerschap en niet van de pregnyl!
Volgens jouw berekening zou de test dan toch niet kunnen reageren op de pregnyl? Gezien er dan nog ong 20hcg zou zijn en CB pas reageert vanaf 25 hcg? Maar sowieso test ik inderdaad nog de komende dagen
CB digital met wekenindicator is bij 16 hcg al positief. Het kan idd nog pregnyl zijn, maar het kan ook heel goed een zwangerschap zijn. 20 maart pregnyl is al 12 dagen geleden dus ik heb wel wat hoop voor je. Spannend hoor!!
Bedankt voor de reacties dames Volgens de bijsluiter 25 hcg clearblue en de action test idem. Ik heb sowieso voor mezelf ook nog meer bevestiging nodig. Hopelijk heb ik morgen hetzelfde resultaat. Had het alleszinds niet durven denken tot nog toe
Na 12 dagen is pregnyl wel uit je lijf. Bij mij althans wel destijds. Ik denk dat dit niet meer van de pregnyl is en ben erg benieuwd naar je test van morgen.
Bij mij zat de pregnyl 5000 er de ene keer na 8 dagen al niet meer in, de andere keer teste ik na 12/13 dagen nog steeds een streepje... Maar die waren dan niet zo duidelijk als deze.. Ik durf je nog niet te feliciteren maar heb wel hoop voor je!
Deze is van deze morgen 5u30. Ik moest plassen en wou de eerste urine gebruiken Streepje binnen de tijd, foto is wel van paar uur later.