Hallo dames, Ik zit vandaag al op dag 28 en heb hele erge menstruatie pijn. Net toch nog maar eens een ovulatietest gedaan en 2 dikke strepen. Is hij dan nu eindelijk echt positief? Liefs
Eerste cyclus 28 en toen steeds langer 37 en 42. Dus dan zou ik nu ook weer een vaan ong 42 dagen hebben. Pff hoop zo dat mijn ei echt komt nu. We gaan gewoon lekker vrijen vanavond haha.
Als je al zoveel pijn hebt dan staat ie op springen of is ie al gesprongen! Gauw nog even aan de gang dus hihi
Zo gisteren nog even goed bezig geweest hihi. Nu hopen dat het ook raak mag zijn. Moeten we nu vanavond of morgen nog eens? En hebben jullie ook dat er toch nog veel sperma uit komt lopen? Ik dacht altijd dat in de vruchtbare periode bijna niks van sperma terug kwam.
het loopt altijd terug voelt dan heel veel, maar dat is gemengd met vaginavocht Randjesfietsen helpt, dan loopt er veel minder terug
Vandaag weer een positieve ovulatietest. Wanneer word hij weer lichter? Als je ei is geweest? Kunnen we nu het beste vandaag nog eens vrijen?