Negatieve test, maar niet ongesteld..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Samm1982, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samm1982

Samm1982 Nieuw lid

15 jul 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ben benieuwd of iemand in dezelfde situatie zit of heeft gezeten en er met mij over mee kan praten.

Ik ben inmiddels een dikke week overtijd, maar heb al 2 x negatief getest. Mijn buik voelt al een paar weken opgeblazen, ben soms wat misselijk en moe.

Heb al een zoontje van ruim 1, daarvan was ik na 2 maanden proberen al zwanger en vrij snel positief getest. Misselijk ben ik toen nooit geweest, moe helaas wel :) Mijn cyclus is na zijn geboorte nooit meer zo regelmatig geworden als daarvoor, maar zo lang als deze maand heeft mijn menstruatie nooit op zich laten wachten.

Wie herkent dit? Is jullie menstruatie alsnog op gang gekomen, of pas heel laat positief getest? Kan het testen per zwangerschap verschillen? Dus destijds erg snel positief en dat het nu bijvoorbeeld langer duurt? En als mijn menstruatie uitblijft en de testen negatief, wat dan?

Hoop op een aantal reacties, dank je wel alvast !!

2. Melgje

Melgje Niet meer actief

Vervelend he die onzekerheid. Het liefst zou je het nu al weten, maar het is altijd weer afwachten geblazen. Ik heb het eerder gehad en bleek toen een laten ei te hebben. Achteraf gezien heb ik met mijn dochtertje denk ik ook een late ei gehad want toen testte ik pas 2 weken na NOD positief. Ik was toen niet aan het proberen. Ik dacht toen dat ik 8 weken zwanger was en kreeg door omstandigheden een echo, was toen nog maar 5 weekjes. Nu zitten we inmiddels in de 13e ronde voor hopelijk ooit kindje twee, wel af en toe klachtjes gehad en ook een keer 8 dagen overtijd geweest. Ik vind er niets aan, je gaat er zo van hopen ook al blijven de testen negatief. Ik had trouwens wel een licht roze lijntje toen op een zwangerschapstest maar vermoed dat die toen op mijn ei heeft gereageerd. Het blijft gissen....

Succes met afwachten.

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik was al twee weken overtijd maar nog geen ongie en negatief getest een paar keer. Ondanks wat klachtjes de huisarts gebeld. Die gaf aan nog twee weken te wachten op of een posi test of ongesteldheid. Ik werd de volgende dag ongesteld. Je lichaam kan je dus aardig foppen. Ben het ook nog eens altijd stipt op tijd.

Deel Deze Pagina