is deze ovulatietest nou positief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by janet34, Jun 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janet34

janet34 Lid

May 23, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu al 15 dagen aan het testen. De ene keer een licht streepje dan weer donkerder dan weer lichter. Net 2 dagen vruchtbaarslijm gehad en nu net deze test. Is deze test nu positief of moet het nog donkderder zijn voordat mijn eisprong komt.

Attached Files:

• 001.jpg
      001.jpg
      File size:
      11.7 KB
      Views:
      201
  2. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Bij mij zijn ze altijd donkerder als de controle streep , als ik zo,n test zou hebben zou die waarschijnlijk morgen positief zijn .
    Het verschilt wel per dame maar wij beginnen wel met klussen met zo,n test als jij nu hebt , succes
    Liefs Edith
    Mama van mees*&juultje

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ja die is positief, als je kijkt naar de linkerkant van het teststreepje dan is ie even donker als de kleur van de controlestreep. Zulke testen had ik ook altijd, en dan was de clear blue digital ook positief.

4. janet34

janet34 Lid

May 23, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal die dan toch eindelijk positief zijn. zou super zijn zeg

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ik zou morgen en overmorgen ook nog even testen, om te kijken of ie nog meer gaat knallen. dat kan nml. maar als je van jezelf weinig lh aanmaakt is dit je positieve test en worden ze de komende dagen lichter.

Bij mij geld bovenstaande test als positief! Ik kreeg altijd de dag erna iui.

Share This Page