14 dagen na Pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aal31, 3 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aal31

Aal31 Lid

14 jul 2021
    46
    77
    18
    Vrouw
    Vandaag is het precies 14 dagen geleden dat ik Pregnyl gespoten heb. We zijn al een tijdje bezig om zwanger te raken met behulp van Gonal F en Pregnyl, en elke ronde is het weer zo zenuwslopend. Ik heb zonet een test gedaan, maar zien jullie een streepje? Of wil ik het zelf gewoon te graag zien en beeld ik het me in? Hebben jullie enig idee? Het controlestreepje is heel donker, dus ik weet het niet. Ik hoor graag of jullie een streepje zien…

Bijgevoegde bestanden:

Achterkantvandemaan en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik zie wel een streepje, hoe is de test opgedroogd?

3. Aal31

Aal31 Lid

14 jul 2021
    46
    77
    18
    Vrouw
    Bedankt voor je snelle reactie. Zo is hij opgedroogd…

Bijgevoegde bestanden:

SMJD, EvitaDedu, Leesteken en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ook daar zie ik een mooi streepje, ik ben wel hoopvol voor je! Ik zou overmorgen nog eens testen en als ie opgelopen is, is t zeker eigen hcg! Maar ik vind 'm vrij duidelijk hoor voor nog pregnyl;)
    Ow en dan wel weer met dezelfde merk testen :)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie hem op je verse test, maar ik ben bang dat dit nog van pregnyl kan zijn.
    Ik had vergelijkbare streepjes op dag 14 en werd dan ongesteld.
    Ik duim dat het eigen hcg is en dus gaat oplopen! Succes!

6. Aal31

Aal31 Lid

14 jul 2021
    46
    77
    18
    Vrouw
    Bedankt voor de reactie. Het zou heel jammer zijn als het de Pregnyl nog is. Ik lees dat Pregnyl 5000 na 10-12 dagen wel uit je lichaam zou moeten zijn. Het is zo spannend!

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Het kan langer duren, ik hoop dat t bij jou om eigen hcg gaat :)

8. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.890
    8.064
    113
    De kans is veel groter dat het eigen hcg is dan dat het na 14 dagen nog pregnyl is! Ik heb goede hoop :)

Papallona vindt dit leuk.
  9. Aal31

Aal31 Lid

14 jul 2021
    46
    77
    18
    Vrouw
    Zonet nog een keer getest.. wel weer een roze vage lijn, en lichter dan gister. Kan je een dag later een vager streepje hebben, maar toch zwanger zijn? Of zou hij dan elke dag alleen maar oplopen? Of hangt het misschien weer af van het moment waarop je test? Ik zit nu inmiddels op 15 dagen na Pregnyl..

Bijgevoegde bestanden:

10. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.890
    8.064
    113
    Alles hangt af van de concentratie urine. Je moet kijken naar hoe donker hij is. Hoe donkerder hoe beter. Het heeft dus niks te maken met ochtendurine of avondurine.
    Ik heb ook op 14 dpo lichter getest dan op 13 dpo. Dat kan. Bij mij had het dus te maken met de concentratie.
    En hcg verdubbelt niet elke dag. Dat duurt 2 of 3 dagen. Ik vind het er hoopvol uitzien eerlijk gezegd :)

Kleine edit: hoeveel dpo ben je nu? En de streep lijkt meer grijs dan roze maar kan aan kwaliteit liggen. Heb je andere testen in huis dan Action testen? Ik zou adviseren met andere testen te gaan werken.

11. Aal31

Aal31 Lid

14 jul 2021
    46
    77
    18
    Vrouw
    Bedankt voor het meedenken, fijn! Ik heb 6 action testen nu. Maar het is wel een goede tip, dus ik rij uit mijn werk langs de Kruidvat! Zijn die testen beter?
    Het is wel een roze-achtige streep. Ik heb mijn eisprong 13 dagen geleden gehad. Zonet heb ik ook al een berichtje naar de arts gestuurd hoelang de Pregnyl in je lichaam blijft zitten. Ze gaf aan dat ik sowieso dit weekend even af zou moeten wachten. Dan duurt wachten wel lang! Haha.

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.890
    8.064
    113
    Vreselijk dat afwachten. Ik ken het :) ik geloof dat Kruidvat 2 voor 5 euro wel oké zijn. Ben heel benieuwd. En probeer een paar uur niks te drinken. Wel plassen. Als je er dan op het einde van die paar uur nog een paar druppels uit weet te persen, is dat goed geconcentreerd. Dan weet je misschien wel meer.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het lijkt erop alsof het toch nog pregnyl is aangezien hij is afgelopen.

Ik zou niet overstappen op de kv met testen, maar bij de action blijven.
    Als je elke dag met dezelfde soort urine test (bijv elke dag ochtendurine, middagurine, avondurine etc) kan je goed vergelijken of er een afloop is of oploop.

14. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik ben benieuwd. Ik zou wel rond hetzelfde tijdstip elke keer testen, is makkelijker te vergelijken!

15. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.890
    8.064
    113
    Voor alle duidelijkheid voordat ze in de war wordt gemaakt: rond hetzelfde tijdstip plassen is niet heiligmakend, het gaat om de concentratie urine. Tenzij je elke dag op precies dezelfde tijdstippen vocht tot je neemt en gaat plassen, dan kan het wel.
    Je moet dus niet naar het tijdstip kijken, maar naar hoe donker of hoe licht je urine is.

Ik hoop dat de testen vandaag zijn opgelopen :) 15 dagen na pregnyl is echt een hele kleine kans hoor, dat dat nog van pregnyl is.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  16. Aal31

Aal31 Lid

14 jul 2021
    46
    77
    18
    Vrouw
    Ik was gisteravond laat thuis en kon helaas niet meer langs de Kruidvat om de testen te halen. Dit ga ik vanavond uit m’n werk dan ook direct doen. Ik heb nog wel een paar testen van de action liggen, dus zonet nog een poging gewaagd.. hij loopt niet echt op, maar ook niet af. Ik hoop dat de Pregnyl nu naar 16 dagen wel echt uit mijn bloed is. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

17. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.890
    8.064
    113
    Dit is echt geen pregnyl meer. Maar voor 14 dpo vind ik hem nog best lichtjes. Tenzij het met heldere urine is geweest. Ik denk dat je niets anders kan doen dan verder testen....

18. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Volgens mij is ie wel opgelopen. Hij is naar mijn idee rozer en duidelijker :)
    En action testen blijven jammergenoeg best lang licht tegenover andere merken, als je een jumbo in de buurt hebt zou je daar een predictor kunnen halen, ik durf te wedden dat die een hele mooie streep laat zien.

19. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik vind hem zeker opgelopen! Bij je eerste test had ik willen zeggen vals positief. Heb zelf geen goede ervaringen met de action testen en had altijd zulke lijntjes maar je laatste test ziet er hoopvol uit!

Ik ga keihard voor je duimen dat hij mooi oploopt:thumup:

20. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Eens! Ik heb ooit gelijktijdig getest met action en z&k. De action testen bleven licht en liepen niet goed op terwijl de z&k wel opliep.

Deel Deze Pagina