Hallo allen Ik heb ong 20 min geleden een test gedaan omdat ik niet ongesteld werd na me laatste pil 2 a 3 dagen terug nu was het wel zo dat ik anderhalve week na mijn laatste ongesteldheids dag weer met de pil begon maar wel netjes elke dag tot 2 dagen terug maar toch binnenin iets in mij zei je bent zwanger ik kon de kwaaltjes herkennen van me 1ste kindje dus test gedaan toen kreeg ik dit zie foto: Is dit nou positief of zijn dit hormonen van de pil ben een beetje in de war ervan (foto beetje onduidelijk)
Ik zie toch wel een gedeelte van een streepje! is het streepje helemaal van boven naar beneden? want dat kan ik niet helemaal goed zien. Zo ja dan denk ik dat de test positief is als je binnen de afleestijd hebt gekeken. Anders CB testje doen nog
Binnen 2 a 3 min was de 2de streepje er en ja test streep is helemmal tot boven en beneden is idd slechter te zien op foto een vriendin zei dat die positief is door de pil hormonen maar kan dat?
Je bent 1,5 week na je laatste ongesteldheidsdag begonnen met de pil.....dan is de pil al niet veilig geweest. Normaal zit er tussen het laatste pilletje van de ene strip en t eerste pilletje vd volgende strip precies 7 dagen. Maar ik zeg positief getest
Ik denk dat je Inderdaad zwanger bent. Je bent geloof ik niet 7 dagen na de laatste pil weer begonnen met de pil toch? Dan heb je inderdaad grote kans dat je zwanger bent, de pil is allen betrouwbaar als je hem correct inneemt.
Dacht ik idd al stom maar goed ik neem me verantwoordelijkheid ben er toch wel blij mee ondanks t dit x niet gepland was me man zou denk ik niet erg blij zijn maar daar komen we met praten wel uit vanavond hoop ik dan bedankt voor t mee kijken dames
Ik zie niets wat voor een streepje kan doorgaan maar het kan wel; je hebt te lang gewacht met het beginnen met de pil slikken na je menstruatie..
Ga ik ook zeker doen morgenvroeg dan moet het wel 100% zekerheid geven ik weet niet als t straks nog eens kan anders doe ik het dan
Ik zie wel iets dat door kan gaan voor een streepje. Maar zou inderdaad toch nog even een test doen morgen. Wel is je pil niet echt betrouwbaar als je zo laat begint, dus de kans is best wel groot dat het een streepje streepje is Ik feliciteer je als de test morgen (vanavond?) ook positief is goed?
bij mijn weten zit er geen hcg in de pil, dus volgens mij is deze test wel echt positief hoor! Indrooglijntjes zijn niet zo duidelijk en roze ben benieuwd naar je testen van morgen/vanavond. Succes!
Ik doe het morgenochtend even met ochtend urine dan weet ik het nog zekerder dan vanavond heb er nog 1tje namelijk haha
Ik zie ook duidelijk een streepje hoor, dus ik denk ook dat je zwanger bent. Wat de andere meiden ook zeggen, morgenvroeg nogmaals een testje proberen.