Goedemorgen! Ik had even een vraagje. Ik las hier wel eens dat als je langer zwanger bent je HCG waarde zo hoog kan zijn dat je hem op de test minder ziet. Nu is het ook per test verschillend hoe gevoelig ze zijn. Een k2v5 heett minder hcg nodig dan een action. Is het daarom dan ook dat nu ik zo'n 5 (5,5) week zwanger ben de action test wel dyidelijk is en de k2v5 minder? Omdat die het al niet meer aan kan? Ik heb ook al getest met clearblue die zei zwanger 2-3. Nu hoor ik jullie denken waarom nog een test? Ik had gehoopt op een mooie knaltest voor in het plakboek van de beeb!
Als je clearblue 2-3 aangeeft zit jd hcg niet ver boven de 2000. En dat is nog geen waarde die een verstoord beeld op je test geeft. Meestal zie je dat na 7 weken pas ofzo.... Maar voor 5,5 week vind ik dit wel heel licht?? Laat ei misschien?
Mijn clearblue van net geeft ook 1-2 aan. Ben bang dat het niet goed gaat. Mijn ei was juist eerder deze ronde. Zat al in mijn 6e week. Afwachten!
Zo lang je geen bloedverlies en buikpijn hebt. Kan je alleen maar afwachten. En misschien is het beter om maar niet te gaan testen. Het is nergens goed voor je verspilt geld en maakt je zelf er gek mee.
Klopt, ik voel me verder ook prima. Geen krampen of bloedverlies tot nu toe. Ik wilde dus testen voor een mooie knaller voor in t plakboek. Toen ik zag dat ze zo licht waren heb ik er een cb tegen aan gegooid , die liep dus ook terug. Afwachten maar weer!
Als je te veel in onzekerheid gaat zitten en je zorgen maakt dan kan je natuurlijk altijd de vk nog bellen.
Met 6 weken liep het hier ook af ivm teveel hcg. Geen digitale clearblue gedaan ivm de prijs, maar zal me niks verbazen dat deze niet het juiste zou aangeven ivm verzadiging.
Ik vrees dat dit niet goed gaat zelf heb ik een hele slechte ervaring met testen die lichter worden zo vroeg in de zwangerschap heel veel sterkte met wachten
Succes hoop op een goed verhaal maar heb zelf ook slechte ervaringen met aflopende clear blue testen.
Een CB die van 2-3 naar 1-2 gaat is verre van goed nieuws. Dat betekent dat je HCG alweer onder de 300 of 400 gezakt is (weet even de exacte grens niet uit mijn hoofd) Ik denk dat je een miskraam krijgt helaas...
Ik denk dat ook eerlijk gezegd. Bij mij waren sowieso aflopende kv testen een teken van missed abortion. Ik had dus geen bloedverlies en nog volop zwangerschapskwalen.
Had toch nog even een vraagje omdat het hier nog steeds rustig is. Ik bedacht me net dat ik op 10 januari en op 13 januari wat bruinverlies had gehad. Innesteling? Als mijn eisprong rond 24/25 dec was kan het dan een late innesteling zijn? Mijn nod was op 13 januari. (Theoretisch moest mijn ei op 30 dec zijn) Hahaha je probeert toch een antwoord voor jezelf te bedenken. Al is het enige wat je kan doen is afwachten. Ik zou 3 feb naar de vk voor mijn eerste echo, duurt lang!
Hoi hoi Ik heb dus hetzelfde probleem nadat eerst mijn cb 2-3 aangaf geeft hij sinds deze week weer 1-2 aan dus ik twijfel zelf ook heel erg maar ik heb vk gesproken en ik moest niet meer testen want die cb zijn maar indicaties. Je urine kan minder geconcentreerd zijn er kan vanalles zijn. Gelukkig mag ik woensdag al naar de vk voor een echo. Dus als je het niet vertrouwd gewoon vragen voor een vroege echo dan weet je tenminste wat. Groetjes kitty