Even vraag?mischoen weet iemand het? Afgelopen vrijdag spiraal eruit laten halen ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden!! ik ben gelijk ovulatie testen aan het gebruiken eerst van etos was iedere keer wit. Vanaf zondag steekjes onder buik maandag heel licht bloedverlies bij afvegen sorry sorry vandaag ovulatie test kruitvat geeft het een licht streepje aan maar niet ongesteld geworden wat zou dit kunnen zijn?
Precies, een licht streepje zegt helemaal niks. Een licht streepje betekent: 'er zit een beetje LH (hormoon) in je lichaam'. Dat zit er altijd wel, in wisselende hoeveelheid. Soms zo weinig dat je testen wit blijven (of misschien heb je daarvoor wel veel gegeten en gedronken) en soms genoeg om een streepje te geven. Pas als er zoveel LH in je lichaam zit dat het streepje even donker (of donkerder) wordt als de controlestreep, dán is er wat aan de hand.
Licht streepje zegt niks en us gewoon een positieve test. Ik neem aan dat je man dus enthousiast reageerde op het nieuws dat je het spiraal had laten verwijderen om een andere reden dan je hem eerder verteld had?? Want anders ga je niet gelijk aan de ovutesten lijkt mij (als je eerst nog moet wachten of je man uberhaupt een derde wil, want eerder wou hij toch geen kinderen meer erbij).
Inderdaad! Je man is dus nu ook helemaal blij met het feot dat de spiraal verwijderd is vanwege je kinderwens? Hij wil nu ook een derde en is blij dat je nu op zoek gaat naar je eisprong zodat jullie gericht sex kunnen hebben? Je man weet dat je ovulatietesten gebruikt?