Hallo, Na zo ongeveer 3 jaar mee te lezen met ups en downs (dochter rijker) nu bezig met nummer 2. Na twee vroege miskramen de afgelopen drie maanden, heb ik zojuist een vroege test van de Etos gedaan (eigenlijk drie testen, oeps) Het resultaat kan je aflezen na 1 minuut en binnen 3 minuten komt een negatief resultaat, met de timer ernaast kwam bij mij na 2,5 minuut een licht streepje. Tot 5 minuten is het betrouwbaar om af te lezen stond er in de gebruiksaanwijzing. Wat vinden jullie op onderstaande foto? Na 2,5 minuut met een Early (vier dagen voor NOD mogelijk) en getest op twee dagen voor NOD. Wil niet blij zijn met een streepje wat misschien al iets donkerder moest zijn? Dank je wel!
dat ziet er erg positief uit. ik Feliciteer je voorzichtig hopelijk ist een mooi plakbabytje en worden de testen de komende week donkerder.
Ja zwanger!!! Yeahhh.. Nu vind ik het allemaal weer heel spannend omdat het twee keer is mis gegaan. Maar relax op krampjes en overgevoelige borsten na voel ik me goed.