zojuist is moeders voor moeders geweest en moest ik een zw test doen alleen is deze niet heel licht voor 6 weken en 5 dagen ik heb afgelopen vrijdag nog met de action test getest en die was even donker als de controle streep wat vinden jullie van deze test ik heb wel de urine vanmorgen opgevangen en bewaard in het bekertje maar dat moet niet uitmaken neem ik aan begin nu alweer te stressen
oow echt thnx dat stelt me weer een beetje gerust aangezien je wel de expert van de testen hier bent xxx
Mijn test was zo licht dat ze betwijfelde of het wel goed zou gaan. (Leuk zo 'n mens). Nou het werd een prachtige dochter 😊
Testen van mvm zijn inderdaad niet heel gevoelig. Je moet er meer HCG voor hebben om hm positief te laten zijn. Prima test hoor! Gefeliciteerd en geniet!
Oww super mooi meis no worry, Bij mij was die toen ook echt heel licht werd er ook onzeker van. Maar gewoon een mooie dochter van ruim 1 nu hoor haha dus echt wel zwanger! Dit was de mijne toen met 6 of 7 weken
Bij mij was hij ook lichter als de controlelijn terwijl ik ook knaltesten had op de kruitvat.ik had ook mijn ochtend urine in de koelkast gezet s morgens.ik werd er ook erg onzeker door.maar nu een mooie meid van 1 jaar! Hoop dat het je gerust stelt zoals meerdere hier al aangeven.
Aah. Heeft die mevrouw niets gezegd. Bij mij zei ze expliciet dat ik niet moest schrikken wanneer de test iets lichter was. De testen zijn minder gevoelig. Dit is omdat ze een bepaalde waarde aan HCG nodig hebben om dit te filteren uit je urine om te kunnen gebruiken. Deze test is "ingesteld" op die waardes en die liggen dus hoger dan bv de test van de kruidvat oid. Geen zorgen dus! Oh.. en gefeliciteerd!
Ten eerste gefeliciteerd!! Op het doosje staat precies hoeveel hcg er moet zijn wil hij positief testen, en bij mij was hij ook erg licht werd er onzeker van maar zij keek er niet eens naar zei dit is een formaliteit als jezelf positief hebt getest is dit ook oke zei ze... bij mij was dit met dik 5 weken.
nee ze zei alleen mooie test nu die opgedroogd is die wel een stuk donkerder maar uit de reacties hoef ik me dus geen zorgen te maken gelukkig