ook een tuurtest 2 voor NOD en ongi is doorgebroken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 86lizzy86, 16 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ladies ben 2 dagen voor nod al ongi geworden,, (vooral bruin bloed)
    dacht doe toch een kv2*5 test voor zekerheid en is eeen tuuuurrrstreep

Zal straks kijken hoe hij opgedroogt is en foto maken

2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Weet je zeker dat het je ongi is dat doorbrak. Gewoon de normale hoeveelheid? Of is het miss innestellingsbloed?

3. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Bruin bloed hoeft nog niet te betekenen dat je ongesteldheid door zet hoor! :)
    Vaak is bruin bloed oud bloed en kan dat ook een innesteling betekenen. (gezien je positieve test, mocht het geen indroger zijn)

Kan ook zijn dat je zwanger was en het voor je nod nog is mis gegaan, dan kun je alsnog een positieve test hebben. Omdat hcg niet direct uit je lichaam is..

Ik zou over 2 dagen nog eens testen, mocht het bruin bloed geen rood bloed geworden zijn en de testen lopen op was dit gewoon een innestelingsbloeding. :)

4. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Bedankt voor jullie reacties, tampon aardig vol en beurs gevoel onderbuik.... voelt iig als aankomenfe ongi maar vind die tuurstreep binnen 5min gewoon vreemd en dat ik 2 voor nod al bloedverlies is ook anders

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben benieuwd naar de tuurstreep. Krijg je hem op de foto?

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zie in je onderschrift dat je cycli niet altijd stipt zijn, hoe weet je zo zeker dat het 2 dagen voor je NOD was? Hoe heb je je eisprong gevonden?

Verder zie ik hier de laatste tijd best vaak topics voorbij komen met "valse" KV streepjes. Net als Nizzie ben ik wel benieuwd of je een foto hebt.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens. Heb je ook een temperatuurkaartje? Of heb je je eisprong niet gevonden middels temperaturen? Zo lang als het bij wat bruinverlies blijft, is er nog hoop trouwens! (Bij mij was het echter vaak een voorbode van mijn menstruatie)

8. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Als ik haar andere topic lees..
    Heeft ze het over een tampon die toch aardig doordrenkt is.

Ik ben maar één keer zwanger geweest, en kon mij goed herinneren dat dat bruin bloed verlies bij mij beperkt bleef bij alleen zichtbaar met afvegen, niet eens een inleg kruisje nodig gehad.. Laat staan tampons.
    Maar goed, dat is dus mijn ervaring.

Nogmaals zoals ik al eerder zei kon ze best zwanger wezen als die test echt positief was, en dat het alsnog mis is gegaan.. Maar de test nog wel reageerde op het hcg hormoon.

En ook veel vrouwen blijken gewoon zwanger met bloedverlies, dus ook dat zegt niks.. Het kan nog steeds beide kanten op gaan.
    Ik zou gewoon over 2 dagen nog eens testen, dan heb je waarschijnlijk meer duidelijkheid dan nu.

Deel Deze Pagina