Zien jullie wat? Kan iemand hem bewerken? In het echt zie ik wel een heeeeeel dun streepje, in augustus hetzelfde gehad en was zwanger..
Morgen doe ik hem opnieuw en dan hopelijk een mooi streepje. Vorige ronde dacht ik ook wel eens een streepje te zien, maar wist dat het verbeelding was.. nu zie ik hem echt, hopelijk mijn vriend straks ook
Bij de onbewerkte zie ik niets, bij de bewerkte lijk ik heel in de verte iets te zien. Zou over een paar dagen nog eens testen
Bij de onbewerkte zie ik ook niets helaas, maar bij de bewerkte toch echt wel. Heel spannend dus,,, duim duim duim
Dit zegt misschien ook wel wat. Ik had een heleboel predictors versleten. En op iedere dacht ik steeds wel wat te zien. Maar heel vaag en steeds de twijfel of ik het niet zag omdat ik het wilde zien. Tot dus de ronde dat het raak was. De predictor was nog steeds een enorme tuur en slecht op de foto te zetten. Maar hij was wel anders, beter zichtbaar. Ik wist direct dat deze wel echt was. En zie banner. Op jouw foto, ook de onbewerkte, denk ik ver weg wel wat te zien. Dan zul je nu snel meer moeten zien.
Ik zie hem ook nog niet, maar ik ben dan ook een hele slechte tuurder. Mijn duimen draaien iig voor je!