Even een tip voor de testende dames (voor degene die het nog niet wisten): bij Bol.com zijn verschillende testen een stuk goedkoper. Bijv: Predictor Early 1 st is bij de Kruidvat €11,99 en bij Bol.com €9,99. Predictor Early + Predictor Express is bij de Kruidvat €15,99 en bij Bol.com €12,99. Bij Bol.com Predictor Express 2st voor €11,75 (niet zo goedkoop als bij de OpisOp maar aangezien ze daar op zijn is dit toch een stuk goedkoper dan bij andere winkels/sites. Oh en hebben jullie ooit een thuis test gedaan om het geslacht te bepalen? Had er nog nooit van gehoord maar zag die dus ook bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/boy-or-girl-gender-predictor-test/9200000102073858/?suggestionType=searchhistory&bltgh=hqzQWViTDt7-WE0QnptNuQ.1.2.ProductImage
Die gendertest wist ik niet! Lijkt me leuk om eens te doen als die niet zo duur is, maar er staat niet leverbaar, jammer..
Lijkt me onmogelijk die gendertest. Ik heb laatst een youtubefilmpjes van soortgelijks gezien en die gaf dus mooi het verkeerde resultaat (bleek na echo)..