een streep is zwanger, geen streep is niet zwanger. Ja, het zou zo simpel moeten zijn. Ik kreeg met de early plustest van kv deze tuurstreep binnen de afleestijd. Uit frustratie kv 2v5 gekocht en met een nieuw plasje getest maar spierwit. Heel spannen wat dit is. Nu geschat 7 dpo, ik gebruik geen ovu testen en heb een redelijk regelmatige cyclus.
Streep = een streep klopt helaas niet. Zeker niet bij deze plustesten aangezien die vaak vage valse strepen en ingedroogde pennelijntjes geven. De kv 2v5 is wat gevoeliger en die was helaas negatief zeg je. Je bent dus niet zeker van het aantal dpo dat je zit? Weet je wel hoeveel dagen je lf is? Je bent met 7 dpo ook wel erg vroeg! Had je kwaaltjes dat je zo vroeg ging testen?
Spannend nog! 2v5 is niet zo gevoelig en geeft nog weleens valse streepjes. Als je t wilt weten zou ik ff predictor early zoeken in de winkel.
Ik weet niet hoeveel dagen mijn LF is aangezien ik nooit mijn eisprong heb opgezocht. Reden dat ik nu al test is omdat ik het kramperigheid gevoel in mij bm herken van mijn eerste zwangerschap en op mijn nod knap positief testte. Dus ik dacht, hee, waarom niet nu gewoon testen. Ik zie hier meer uitzonderingen van vroege positieve testen
Ja klopt, hier wordt redelijk vroeg getest, maar dan is men (vaak) wel zeker van hun eisprong . Als jouw ei 2 dagen later was (met een kortere lf) dan zit je nu nog maar 5 dpo en is ercwellicht nog geen innesteling geweest. Ik denk dat de kwaaltkes nu komen van progesteron. En voor de volgende test kan je beter een predictor halen of de kv 2v5 blijven doen, de plustesr zou ik vermijden
Ze pikken t snel op, maar lopen soms langzaam op, dat bedoelde ik ermee. Predictor knalt veel sneller
Kan vanavond wel een foto maken maar is gewoon een kv 2v5 dus niet echt vergelijkingsmateriaal. Knaltest ook. Denk vroege eisprong gehad