Bekijk bijlage 53318 meiden even jullie hulp..... is deze al positief? het lijntje is ietsje lichter als de controlle lijn...maar gister was er amper wat...en nu knalde die meteen erop hihih..graag jullie mening
Ik zeg zo goed als positief. Later op de dag nog eens testen misschien? Je ei is in ieder geval onderweg als ik het zo zie!
het vreemde is dat ik al een tijd een 34 dagen cyclus heb...dus ik er vanuit ga dat me ei op dag 20 is...... zit vandaag op dag 16.....ben benieuwd hihih
Ik zou zeggen ja positief. Zoals Anja ook al zegt, misschien vanmiddag nog een testje er tegenaan gooien. Maar ik moet zeggen veel donkerder kan die niet worden toch?
ik weet niet of je vanmorgen gelijk hebt getest? maar testen met een ovulatietest is beter om niet met de eerste urine te doen (ik test altijd rond half 12) en je mag zeker 2 uur niet meer gedronken hebben voordat je test. Lh heb je nl altijd in je urine en in de 1e zit natuurlijk al veel Lh.. Maar.... je ei zal er zeker aan komen, misschien vanavond of morgen is de test nog donkerder
deze is zeker positief.......ga maar klussen meid,misschien heb je over 2 weekjes een ander positief testje in je handen!!!!! Groetjes Brigitte
die gaat zeker de goede richting uit. ik zou straks nog een testje doen, deze kan nog donkerder zijn dan
Uhm lees je bijsluiter eens... Of is het nu veranderd(?), volgens mij moet je 4 uur lang niet plassen. Ik denk dat vanmiddag of morgen je ovutest posi is. En het kan best met een cyclus van 34 dagen. Misschien een ei op dag 18/19. Dan heb je een LF van 15/16 dagen. Niets ernstigs dus. Wel vaak een reden dat dames daarom wat langer doen om zwanger te mogen raken. Omdat ze of een langere of kortere LF hebben dan 13/14 dagen en daardoor verkeerd wiebelen .. Dus aankomende 3 dagen doe jij alleen maar wiebelen hoor, en hopelijk hoef je daarna geen ovutesten meer te gebruiken.
Nou dames...ik heb op advies van jullie gisteravond nog een test gedaan....en vanmorgen weer (net dus)...ze waren beide een stukje lichter als die van op de foto:S zal dit dan al me piek geweest zijn?????? wat denken jullie...