welke ovulatie test??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door doesi, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    ik wil gaan beginnen met ovulatie testen
    maar welke zijn nu goed en een beetje goedkoop?:D

groetjes

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zweer bij sensitest, en dan de dipsticks

4. dolfijntje8

23 jul 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die van Zwanger&Kids zijn heel goedkoop en doen het prima.

5. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    ok bedankt voor jullie reacties!

6. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    ik zie ze van 10 tot 1000 stuks staan!
    hoeveel ben ik er in de maand nodig dan?

groetjes

7. dolfijntje8

23 jul 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, niet 1000 hoor! Als je een regelmatige cyclus hebt, heb je aan 15 in ieder geval genoeg voor een maand. Ik test zelf vrijwel dagelijks, vanwege een onregelmatige cyclus. Ik bestel vaak een voordeelpakket (40 ovutesten en 6 zwangerschapstesten).
    Heb jij een lange cyclus?

8. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    nee normaal denk ik nu 2 maanden van 25 en normaal van 27 of 28 schommelt nog wel eens!

jeetje 40 stuks ok zijn jullie allang bezig dan?
    wij sinds dit jaar voor de 2de

9. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je de testen besteld bij zwanger&kids, zie je dat dan ook op de verpakking staan? Heet het bedrijf ook zo? M.a.w. komt het ook op je bij-en afschrijvingen te staan?
    Wil niet al te graag dat mensen er achter komen dat we iets daar hebben besteld.

10. dolfijntje8

23 jul 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog niet zolang bezig...mocht ik langere tijd zo'n lange/ onregelmatige cyclus houden, dan ga ik wel naar de huisarts, maar hopelijk hoeft het zover niet te komen. Met de ovulatietesten weet ik nu wel wanneer ik een eisprong heb, dat is al een hele geruststelling...

Sunnie: ja er staat Zwanger&Kids op de testen, maar niet op de enveloppe hoor! die is helemaal leeg gelukkig. Ik weet eigenlijk niet hoe het op mijn rekeningafschrift staat (bij de omschrijving staat in ieder geval niet wat ik heb gekocht, maar alleen een ordernummer), maar ze verkopen op die site ook cadeau-artikelen enzo.

Gebruik je al ovulatietesten Sunnie?

11. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op aanraden van de dokter wel. Ik heb de vorige cyclus (echte cyclus 1 dus eigenlijk) na jarenlang pilgebruik zo'n verschrikkelijke krampen gehad (kon er niet eens meer recht van staan) dat we zeker willen weten dat het van de eisprong komt. Mocht het niet zo zijn, dan gaat hij me verder onderzoeken. Mocht het wel zo zijn, dan wil ik er nog even mee stoppen, vind het anders zo vroeg.

12. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen ovu testen van de kruidvat gekocht. Daar hoor ik niet al te beste geluiden over hier. Dus misschien toch maar bestellen ;). Vandaag ineens een behoorlijke positieve test nadat het gisteren helemaal wit was.

13. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    nou heb er maar 15 besteld krijg ze donderdag ben benieuwd morgen eerst naar de dokter ivbm tussen tijdse bloedingen!

14. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je de testen van www.zwangerenkids.nl aanraden. Helemaal als je veel moet testen, scheelt het enorm in de kosten, ze zijn supergoedkoop. De testen zijn simpel, maar goed en duidelijk.

15. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Bedoelen jullie dan de 'oude' Z&K ovulatietesten (die van Wondfo) of die nieuwe ? Je kan uit 2 kiezen, heb zelf Wondfo maar weet niet of die nieuwe beter is ?

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
  17. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selena: ja, ik had eerder ook die van wondfo. Nu dus de nieuwe. Die van wondfo zijn dunner, verder zijn mij geen verschillen opgevallen. Ja de zwangerschapstesten zijn gevoeliger dan die van wonfo. Mijn collega heeft daarmee 3 dagen voor nod positief mee getest.

18. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hm, zal ik dan de oude Wondfo Ovu-testen kopen of de nieuwe Z&K ?

Het valt me wel op dat de Wondfo ovu testen donkerder opdrogen dan dat ze in de 5 minuten opkomen... is dat normaal ?

19. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wondfo moest je officieel ook precies na 5 minuten aflezen en niet later als ik het me goed herinner. Die nieuwe kun je tot een halfuur na het uitvoeren nog aflezen (gebruiksaanwijzing staat op de website).

Ik hou het bij de nieuwe, vind die van Wondfo erg dun, nu ik deze gewend ben.

20. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je gaat bestellen en geen kortingscode hebt, gebruik dan deze: NB01102010X (kan onbeperkt gebruikt worden tot oktober). Scheelt weer :)

Deel Deze Pagina