10 dagen geleden heb ik een CB met indicator gedaan. Ik was toen ongeveer 4+2 die gaf 2-3 aan. Omdat er 2 in t doosje zaten heb ik er vandaag nog 1 gedaan, zou nu ongeveer 5+4 zijn maar die gaf tot mijn schrik weer 2-3. Ik had 3+ verwacht. Ook omdat de kruidvattesten mooi opgelopen zijn.... Maar goed, tien dagen hetzelfde resultaat is vast slecht nieuws De foto van de kruidvattest is van gisteravond...
Waarom test je zolang door? Een wekenindicator is een schatting. En ieder vrouw maakt verschillende hoeveelheden hcg aan. Je kV test is toch heel duidelijk? De hele zwangerschap is het wachten van fase naar fase, en ik denk dat je nu het beste kan afwachten tot de eerste echo.
Jammer nu ben je onzeker. En zo onnodig. Je hebt een hele mooie test op de foto hierboven, maar niemand kan jou vertellen of de hele zwangerschap goed zal gaan. Probeer het van je af te zetten. En nooit meer doen. Ik heb mijn testen die over waren altijd weggegeven.
Wauw, je test knalt! Gooi die testen het raam uit, niet nodig!!! Deze weken zijn al spannend genoeg zonder die testen te doen. En de kans op miskraam is vele malen kleiner dan dat het goed blijft gaan. Probeer vertrouwen in je lijf te houden. Xx Ps Gefeliciteerd!
Dat heb ik bij mijn dochter ook gehad, was al ruim 5 weken maar bleef op 2-3. Veel stress over gehad maar ze zit hier naast me op de bank
Daarom heb ik mezelf verboden om nog een cb met indicator te doen. Mijn kv was super knal paars en toen ben ik ook gestopt juist om deze reden om mezelf niet onnodig in de stress te brengen
Ik was ook altijd testverslaafd: het liefst begon ik vroeg en testte ik elke dag om te turen of het streepje al donkerder werd. En als ik redelijk donkere streepjes zag deed ik pas een CB. Had met mezelf afgesproken: zodra ik 'zwanger' zie staan op de CB stop ik met testen. Ik weet hoe vreselijk onzeker je kan zijn als je alleen maar van streepjes moet geloven dat je zwanger bent. Je voelt nog niks, je ziet nog niks... Maar laat het los, anders vergeet je te genieten. Ik heb twee vroege miskramen gehad en vond elke dag van mijn zwangerschap doodeng, maar ik probeerde toch te genieten. Mijn voornemen was: het kan altijd fout gaan, maar dan heb je in ieder geval toch genoten van iedere dag, iedere echo, ieder schopje... Dat kan niemand je meer afpakken!
Ik heb ook echt spijt dat ik nog getest heb...het ene stemmetje zei Niet doen! De andere zei Doe maar dan weet je "waar je aan toe bent" Ik weet t niet. De Kruidvat is mooi maar mn common sense zegt dat de CB zich niet vergist en al lang 3+ had moeten zijn. Woensdagmiddag is de echo....en t is pas zaterdag...pfff
Nu 5+4 dus kan betekenen dat het hcg zo hoog is dat de test het niet aankan en dus een lichter resultaat geeft. Pipo had met 17 weken pas voor het eerst getest en die gaf ook 2-3 aan
Die digitale geven echt niet meer zekerheid. 2-3: daar moet je er ook twee bij optellen he. Dus je zit sowieso op de grens naar 3+ En er zit zoveel verschil in opbouw tussen zwangerschappen. Daarom mogen ze van mij die digitale uit de schappen halen. Je kV testen zijn prachtig en kunnen ook alleen nog maar afnemen (bij teveel hcg). Ik kan je natuurlijk geen garantie geven dat het goed gaat, maar ik zie ook geen enkele aanwijzing om te denken dat het mis gaat! Probeer ervan te genieten. Voor je het weet is het woensdag.
Jullie hebben gelijk...er zit niks anders op dan afwachten. Merk dat t me steeds slechter afgaat aangezien zwanger worden bij mij makkelijker gaat dan zwanger blijven. Het is gewoon een gevoel dat er iets mis is en ik zoek houvast die ik natuurlijk nergens ga vinden het wordt alleen maar onzekerder zo. Ik wil het ook zo graag en iedereen hier wil t zo vraag dus jullie kennen t gevoel vast wel... Bedankt voor alle steun en antwoorden. Ik zal laten weten hoe t verder gaat...
Ik had op 9 dpo 1-2 weken, met 3+6 weken 2-3 weken dus ik had verwacht dat er met 5+0 weken 3+ zou staan maar dat gebeurde niet. Mijn kruidvattest knalde ook. Daarna elke dag getest met de cb, de 3+ kwam pas met 5+4. Dus geen zorgen maken, ik heb vaker gelezen dat testen goed opliepen en dat die 3+ toch later komt. En je kruidvat knalt prachtig
Nu toch nog een dingetje, Ik wilde de CBs weggooien en toen heb ik ze open gemaakt omdat ze een gevoelige strip(1streep) en een ongevoelige strip (1 test en 1 controle streep) bevatten. De donkere is van 10 dagen geleden en die van gister is zo licht...lijkt me niet goed toch? Wat denken jullie? Ik heb geen testen meer dus ik wacht op de echo en probeer er maar niet teveel aan te denken. Als het heel misschien toch goed blijkt is t een mooie verrassing.
Een test moet je volgens mij nooit open maken en oude testen zijn ingedroogd, dus daar kun je niets meer uit herleiden. Je hebt geen bloedverlies of krampen toch? Er zit niets anders op dan afwachten, maar ik begrijp je gevoel heel goed hoor. Twee keer bleef de CB bij mij steken, maar wel op 1-2 weken en toen ging het inderdaad beide keren fout. Die van jou geeft al wel 2-3 aan. Toen ik dat had bleef het bij mij ook goed gaan. Ik heb daarna niet meer getest, dus ook nooit 3+ gezien. Wanneer heb je een afspraak staan? Je kunt eventueel vragen om eerder een echo te krijgen. De eerste keer kreeg ik hem met 6+1 en toen zagen we een kloppend hartje.
Ik heb die testen ook allemaal opengemaakt, en de ene was lichter dan de andere ook toen ik een paar dagen verder was maar dat maakte voor de 2-3 of 3+ niet uit, opeens stond er 3+ (ik heb er uiteindelijk een stuk of 7 gedaan). De test interpreteert dat blijkbaar toch op een andere manier, ze zijn idd niet bedoeld om open te maken dus die streepjes mag je eigenlijk niet interpreteren. Vervelend dat je nu met onzekerheid zit idd.
Ik weet dat ze eigenlijk niet open mogen...maar ja ze hadden me toch al onzeker gemaakt. Het is goed om te horen dat de donkerte van de streep waarschijnlijk vrij weinig zegt... Woensdag is de echo bij ongeveer 6+1