Scootermuis.. misschien moet jij nog eens met je vriend gaan praten.. je wil zo graag zwanger worden.. dat je van alles in je hoofd haalt. groetjes
nee zo bedoel ik het niet,ik heb me er grotendeels bij neergelegt kon niet anders,maar ik wilde dat niet weten, maar mijn vriend vroeg dat zich in een keer af. Ik heb tegen hem gezegt, bij de pil krijg je geen eisprong (hij denkt van wel), en in de stopweek ben je wel veilig. Hij is soms zo onzeker, hij haalt de raarste dingen in zijn hoofd. net als dit. Vandaar dat ik het hier gevraagt heb en ik heb het hem laten lezen, ook heb ik tegen hem gezegt lees de bijsluiter maar eens vd pil. Gr Scootermuis
als het in de bijsluiter staat is dat toch genoeg. Als je zo graag kinderen wil moet je mss maar eens op zoek naar een andere vent!
Misschien moet je eens je HA bellen hierover.. de stopweek is een lastig punt voor je geloof ik. (ik kan me namelijk herinneren dat je al eens eerder vragen had mbt de stopweek) Enne je vriend? Waarom zou hij die rare dingen in zijn hoofd halen? Is hij bang dat je dingen zegt die niet waar zijn?
Misschien voelt ie zich wat extra onzeker omdat je hier op deze site rondsnuffelt met cyclusbanner en al?