Wie heeft er ervaring met de ovulatie testen van de etos (test ovulatie) Dacht probeer toch nog een test te doen aangezien mijn temp nog niet veranderd was De gyn zei maandag en dinsdag dat mijn 3 eitjes op springen stonden
Ziet er positief uit, maar is dit je enigste test die je hebt gedaan? Bij mij bleven mijn testjes een paar dagen positief maar sprong m'n ei wel 24 uur na de eerste positieve test zeg maar. Daarom is het belangrijk dat je ook eerst "negatief" hebt getest ervoor, dan pas kun je er echt wat zinnigs over zeggen. Maar voor de zekerheid kun je nog wel doorklussen hoor.
nee heb daarvoor niet getest omdat ik ervan uit ging wat de gyn zei, maar merkte dat ik er moeite mee kreeg dat ik niet zeker wist hoe of wat. heb namelijk ook sinds gisteren een zwaar gevoel in mijn buik en sinds vanochtend wat steekjes erbij met pijn in onderug. heb ooit de ovulatietesten gebruikt van zwanger en kids die knalde dan en liep weer af dan vanavond uit mijn werk toch proberen mijn mannetje zover te krijgen die heeft alleen gister een rustdag gehad, die ziet me alweer aankomen
Vandaag echt gigantisch veel pijn gehad sochtends begon het en met etenstijd vanavond was de pijn het hevigst alsof er iets op knappen stond ik wist van gekkigheid niet meer hoe ik moest zitten en mijn broek moest ik open laten De pijn begint Gelukkig af te nemen. Zal mijn ei nu al gesprongen zijn dan???
Nou groeien hoefde ze eigenlijk niet meer te doen ze waren al huge Hoop dat manlief nog wil hij is heel erg moe
Vind deze test goed donker. Ik had altijd een paar dagen voor m'n ei flinke buikpijn links...als m'n ei gesprongen was, was deze pijn weg
hier mijn 3 testjes de bovenste van gister 10:15 sochtends, de middelste van 23:00 uur savonds en de onderste van net
Ze zijn alle3 positief maar mijn gyn raadde mij dus aan om vanaf De eerste positieve test niet meer te testen, ik had dit ook maar met een echo zagen wij dat het eitje al was gesprongen na de eerste pos test. Sommige vrouwen testen tot hun menstruatie positief. Die pijn kan best het laatste beetje groeien zijn geweest gevolgd door de eisprong.
Doortesten heeft geen zin hoor! Kost alleen maar geld. Je rekent vanaf het moment van je eerste positieve test. De eisprong is dan 24-36 uur later.