Is deze positief???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Eliza1986, Aug 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Hier is de test van vanmorgen...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zeg zwanger!! Gefeliciteerd!!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou meid , die is duidelijker , gefeliciteerd !!!!

Ik hoop hoop dat jullie hier samen uitkomen en dat je vriend/man bijdraait ........................en anders dat jijzelf voor jou de juiste keuze maakt ........................

dikke kknuufffffffffff

4. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    ik zeg ook zwanger hoor!! Gefeliciteerd!!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

deze is een stuk duidelijker ik denk zwanger

6. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Deze is idd duidelijker als de eerste.
    Gefeliciteerd!

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    GEFELICITEERD MEID.... praat er samen goed over.. hij kan het misschien niet willen om voor hem goede redenen, maar hij was er zelf bij en kende de risico's...

Jullie komen er vast uit samen.. voor nu.. GENIETEN van je zwangerschap meid..

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja hoor, deze kan niet missen! ik zeg zwanger... succes!

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ik denk ook zwanger. Gefeliciteerd meis en sterkte met de situatie die nu is ontstaan.
    Ik hoop dat je er uit komt met je vriend.

10. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Met mijn vriend ga ik er niet uitkomen. Hij heeft mij bij ons eerste kind ook laten zitten en dat zou hij nu dus weer doen. Hij wilt dus dat ikhet weg laat halen omdat ik hem dat belooft heb (dat soort beloftes kan je van te voren niet maken ben ik van mening)

Hij wilt wel verantwoordelijk blijven voor onze zoon (toont ie nu pas anderhalve maand interesse in na een dna test:x ) en van dat kindje waarvan ik nu zwanger ben daar wilt ie dan niks mee te maken hebben en met mij al helemaal niet omdat ik nu volgens hem niet te vertrouwen ben als ik het hou.

Ik vind abortus in deze situatie niet van toepassing omdat er financieel altijd wel wat te verzinnen is en vind ik dat we beide hebben gekozen om zonder condoom te vrijen en vind dus dat ook dit kindje het recht heeft om te leven.

Maarja eerst maar even de 12 weken afwachten er kan natuurlijknog van alles mis gaan.

11. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Meid, om er geen doekjes om te winden ik had hem allang buiten de deur gezet :x Hij heeft er zelf voor gekozen om geen condoom te gebruiken en nu wil hij zich er op deze manier van afmaken :(:(:( :x:x:x Soms ben je beter alleen af met je kids meid en ik spreek uit ervaring!
    Heel veel sterkte meid.

12. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ja maar ik heb dan wel 2 kids en ben dan alleen. Ik vind dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen en ik zal datook zeker via vaderschapsacties aangaan (we zijn nog bezig met vaderschapsacties voor Jayden). Heb jij ook meerdere kinderen dan?

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thalia heeft er 3....4e op komst... (spreek ff voor Thalia..;) )

Meid.. wat een ongelofelijk onverantwoordelijke PIEMEL zeg.. (sorry voor mijn wat botte uitdrukking).. EN WAT EEN SUPERMENS ben jij dat je je niet laat intimideren!!!!!..zegt genoeg.. JIJ KOMT ER WEL!!!! en die twee kiddies van jou ook met zo'n moeder met ballen!!!!...

14. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Dit heb ik een aantal dagen geleden ook gehad en nu geen streep meer, maar wel hele erge buikpijn, nu wachten.

15. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik ga morgenochtend nog een keer testen hahaha (test verslaafd) en even afwachten wat het doet.

K heb wel al de hele tijd buikpijn dus even afwachten.

@ Ichtus: Bedankt voor je lieve bemoedigende woorden had ik echt even nodig. Ik plaats morgen weer een foto van mijn test van morgen...

16. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Zullen voor je duimen

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @eliza: Ik had niet het hele verhaal gelezen.........
    Ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen en dat jullie kunnen genieten van deze zwangerschap! Dikke knufffff voor jullie xxx

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje ik sluit me aan bij Ichtus en laat je niet ompraten door die vent van je , en hij is er ook bij geweest en je hebt hem er nog op gewezen ...................................dikke kknuuffff

ben wel benieuwd naar je test van morgen

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    :D Dit is inderdaad mijn 4 e kindje en ik ben eerder dus jaren alleen geweest met mijn 3 kids en geloof mij, je redt het echt wel!

Ik sluit me volledig aan bij Ichtus meis en ik vind het heel erg goed van je dat je probeert om hem zijn verantwoordelijkheid te laten dragen, maar eerlijk gezegd, alleen dat zegt al genoeg :x
    Als je hem moet dwingen om zijn verantwoordelijkheid te nemen, kan je je afvragen of je niet met een jongetje te maken hebt ipv met en man, want leren wij onze kids ook niet actie en gevolg en wie zijn vingers brandt moet op de blaren zitten.
    Ik hoop natuurlijk voor je meis dat het allemaal goed komt.

20. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    Dat 2e testje op de foto is ook van gisteren, zie datum op test en rechts onderin... Dus das niet een nieuwe van vanochtend meid ;)

Of je camera en kalender staan allebei niet goed??!!

Share This Page