dit is zo beetje me laaste vraag.... misschien krijg ik dan wat hoop die ik nu al helemaal niet meer heb. ik heb 15 aug geklust waarschijnlijk 16 aug me ei gehad (ovu testen en temp ging daarna omhoog) en de cb digitaal zei zaterdag zwanger en ook nog gisteren middag zei die zwanger en de indicator cb zwanger 1-2 gisteren middag begon ik wat roze te verliezen tot nu toe aan geen krampen of zo... de cb indicator zei net weer niet zwanger dus ik denk dat ik ervan uit moet gaan dat het over is nu... wie kent nog succes verhalen? of zijn die helaas niet....
och meis toch.. je onzekerheid straalt eraf.. en terecht.. mijn antwoord hoor je morgen meid...knufff
zondag of maandag ik heb op 16 aug denk ik me ei gehad (zondag ochtend was de test posi en savonds nega) dus zo 14 dagen erna is weer die zondag of maandag en de testen hebben al positief laten zien dus tja je zou eerder denken dat hij dan duidelijker moet worden en dat dat zwanger er in ieder geval blijft staan..... ik ben echt nu heeeeeeeeeeeel onzeker maar weet van binnen dat het eiegenlijk over is maar ik wil me nog aan de laaste hoop gevende dingen vasthouden voordat de bom (kwa ongesteldheid) echt barst...zolang er nog niet veel bloed is blijf ik hoop houden maar zonder die posi testen wordt die kanst weer heel klein... ichtus...ja ben echt een beetje radeloos...lijkt soms van niet zo van nou dan is het niet anders...maar toch
heel herkenbaar meid.. ik heb alle scenario's de revu laten passeren (wat een zin zeg).. maar juist daardoor is geen zwangerschap hier vele malen logischer dan wel een zw.schap.. op 1 of ander manier heb ik er nu vrede mee.. ben er iig errug rustig onder... hopelijk vind jij die rust snel als er echt geen hoop meer is... maar zoals ik heir een keer las.. je mag de moed verliezen, maar noooit de hoop opgeven meid... knuff
Mooi gezegd Ichtus Ik ken helaas geen succes verhalen meis, maar ik denk ook dat de meeste gewoon een CB digi doen en er na niet meer testen dus ik weet ook niet of het vaker gebeurd. Ik hoop echt meis dat het goed zit. Dikke knuf!
Het roze bloed gaat al langzaam in wat roder bloed! Ik begin er gelukkig wat rustiger onder te worden... Tijdens het eten koken besefte ik dat dit echt niet leuk was maar dat de wereld niet aan het vergaan was en dat ik me rijk moet prijzen met een man en kind... En dat mijn tijd waarschijnlijk echt nog wel komt... Alleen deze keer ff niet! We gaan lekker over 3 weken op vakantie en met frisse moet op naar een volgende keer dat we wel blij mogen zijn dat we in verwachting zijn, ik ga dan alleen echt ver na me nod testen Dat weet ik echt zeker!!! Vaak zag ik dat wel staan bij meiden die dit ook mee maakte maar nu snap ik pas waarom en wat voor gevoel het kan geven als toch gaat vloeien na een paar super mooie testen!!!! Ichtus bedankt voor je lieve woorden ( net als nog meer meiden) en ik duim voor jou voor morgen op een wonder! Hoe laat moest hè voor de ech?
Thalia dank je wel! Het moment dat je niks weet is killing maar het gaat gelukkig nu goed/beter! En zwanger worden kan ik gelukkig! Mika was binnen 9 maanden met pco en deze was in 1 x alleen helaas met slechte afloop! Ik kan er wel om blijven treuren maar daar wordt me leven ook niet leuker op!!! Ik ga er vanuit dat ik vast nog wel een baby'tje in me mag dragen alleen de natuur bepaald wanneer!!!!thats life!!! Dikke x
Hé meis je hebt zeker de goede instelling! En zeker ga jij nog een x een baby´tje in je dragen en zal het wel goed aflopen.
Moet je zeker doen meis, en inderdaad pas testen wanneer jij je daar prettig bij voelt! Het gaat goed komen, kijk maar naar Mika
Idd Mika is het levende bewijs dat het ook heel erg goed kan gaan!!! Gelukkig maar, ik wens jou ook een mooie zwangerschap en kindje toe
Dankjewel meis Ik had het jou ook zo ontzettend gegund! Ik was zo blij voor je toen je gistermiddag toch weer positief testte. Jouw tijd komt misschien al wel heel snel weer meis! Duim, duim, duim! Eerst genieten van je vakantie!
Ik hoop het idd snel te kunnen vertellen en dat weet ik ook dat je het mij ook zo gunt, en we gaan zeker genieten van onze vakantie strakjes
hele veel sterkte ik vind dat je het heel moedig kan bekijken. hoop dat het niet doorzet en anders dat het heel snel raak mag zijn en dat het dan goed mag gaan.
Hier is het bloeden weer minder, Vanmiddag leek er wat meer rood mee te komen. Is ook alleen als ik afveeg of een tampon erin doe ( niet erin laten zitten hoor) en in me maandverband niks. Ook nog steeds geen menstruatie krampen ofzo! Hoelang kan het duren voordat zoiets echt doorzet?
Bij mij was het afgelopen periode direct. Ik begon vrijdag en ook direct krampen en pijn en ook heftig vloeien.......