Hallo, Wat denken jullie???? View attachment 99031 Ik heb nog een foto in mijn album. In het echt is het steepje veel duidelijker. Ben meteen naar mijn beste vriendin geweest en zij heeft natuurlijk de test gezien. Volgens haar is mijn test veel duidelijker dan haar eigen test (Zij is 18 weken zwanger) Heb deze test rond 17.15 uur gedaan. Morgenvroeg testen met ochtend urine......
Hoi Waikiki, Ik zie een streepje als ik mijn laptop schuin houd!! Dus ik hoop het voor je meid.. Laat je het even weten??? Je zit nog voor je NOD zie ik spannend!!
Ik zie een streep, dus als je je netjes aan de gebruiksaanwijzing hebt gehouden heb je zeker een goede kans om zwanger te zijn. Toch zou ik nog even een paar dagen geduld hebben alvorens te juichen. Probeer het over 2 dagen nog eens. Is de streep dan donkerder, dan heb je meer zekerheid dat het goed zit. Succes!
Ik denk dat je testje positief is. Ik had een positieve CB digi met ongeveer hetzelfde streepje. Morgenochtend is je streepje vast weer duidelijker
Heel erg duidelijk; Ga maar genieten.. want jij bent ZWANGER!! Een hele mooie zwangerschap toegewenst! x
Positief hoor hij is zeer zeker duidelijk geworden pas je onderschrift maar aan Jij bent zwanger gefeliciteerd
Ik zie ook een duidelijk streepje... licht... maar hij is er! Ik had alleen de eerste nog maar gezien... 2e kan je natuurlijk helemaal niet meer omheen GEFELICITEERD!!!